Case modding.

  • Hejsa fellow tweaker, ny bruger på siden her, jeg har på det sidste stykke tid gået med tanken om at case modde min xbox 360, jeg har diverse værktøjer til formålet, men ville gerne ha noget LED lys i den også, her er mit spørgsmål så . Hvad for type LED´s skal jeg ha fat i, har søgt på nettet efter det men det er som en jungel uden lige hvilke nogen jeg faktisk skal bruge.


    smid gerne nogle links.

  • Du skal for det første være obs på at hive strøm fra de forskellige steder på Xbox'en er en glimrende måde at brænde delene af på med. De mange LED blæsere og LED cases tager f.eks. strøm fra DVD drevet (de snylter med et adaptor kabel) og der går en del om at folks DVD drev brænder af efter et stykke tid som følge.


    Udover det...tjaa du kunne evt. tage et kig på Xboxscene og google dig til lidt basal information og så evt. spørge videre på fora. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |