Nye MMORPG's ?

• Jeg må indrømme at efter 3 år med WoW at jeg er ved at kører træt i den (igen)

Er der nogen der har hørt nogle nye MMORPG's som skulle være på vej?

Da jeg først startede med at spille så var det Dark Age of Camelot for godt 8 år siden og det er nok det MMORPG som jeg har syntes var fedest. (3 factions - super fedt! )

Da jeg så hørte at Mythic ville lave Warhammer var der atter håb om at vælte wow af tronen, men desværre blev spillet ikke så gennemtrængende som jeg havde regnet med - og efter vi har dræbt fjendes konge, så var løbet kørt for mig. (Europa's første guild :$ )

Nåede også lige at spille Aion i et par måneder men den asiatiske grinding blev lidt for meget i længden.

Så hvis i har nogle forslag til et super lækkert MMORPG eller hvis har hørt et rygte om et kommende spil, så skriv endelig :clap:

Kom glad :9xo

/Hampen

• Fredek - Det ser spændende ud. Har du selv prøvet det? Jeg har selv spillet Perfect World men jeg fik aldrig ordentlig interesse for det. Måske fordi det var gratis og det går som regelt ud over det grafiske eller selve dybden i spillet.

Phogue - jeg har altid tænkt lidt på at prøve AoC men jeg hørte bare så meget dårligt om det. (En del i general chat i wow - ikke det bedste sted til spilandmeldelser. Dog også en masse andre steder)

Spiller du stadig? Rise of the Godslayer er det en exspansion?

• Jeg så lige at Torchlight ikke har player vs player og er derfor efter min mening ikke et rigtigt MMO - men nærmere bare et singleplayer spil med men en multiplayer mulighed. :$

Oprindeligt indlæg af Hampen
    Fredek - Det ser spændende ud. Har du selv prøvet det? Jeg har selv spillet Perfect World men jeg fik aldrig ordentlig interesse for det. Måske fordi det var gratis og det går som regelt ud over det grafiske eller selve dybden i spillet.

Phogue - jeg har altid tænkt lidt på at prøve AoC men jeg hørte bare så meget dårligt om det. (En del i general chat i wow - ikke det bedste sted til spilandmeldelser. Dog også en masse andre steder)

Spiller du stadig? Rise of the Godslayer er det en exspansion?

Jeps, spiller stadig, og Rise of The Godslayer er en expansion.

Den tilføjer en masse nye playfields i spillet, som er utrolig gode!

Der er sket rigtig meget med det spil det sidste år, og det er endelig blevet sådan som det skulle have været i starten! :)

• Hvor har du fundet det tilbud til 250,- ? Har ledt forgæves.

Har sendt en pm ang. AoC.

Oprindeligt indlæg af Hampen

Øv jeg har lige skrevet med Coolshop og det er desværre kun udvidelsespakken.

HAHA! lol, det er begge spil.. Du kan se på det lille mærke nede i højre hjørne at der står at det almindelige også følger med ;)

• WAR er lige blevet patchet, og de har blandt andet videreudviklet deres allerede førende PvP system. Ydermere, så bliver deres servers bedre og bedre, og det har i hvert fald én stor force overfor f.eks. WoW: Der er ikke nær så mange kiddos! Og dem der er spiller legolas, så du kan jo bare spille destruction og slå dem ihjel. Ellers ville jeg måske kigge på Aion igen om et par måneder, mit intel siger at de har gang i en helt masse, tiltænkt især det europæiske markede. Det kunne f.eks. betyde mindre grinding! :cheers:

/Gehenna

Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.