Jeg har en sims 2 skive, som min computer bare ikke vil kører. Når jeg sætter skiven i min kærestes computer, er der ingen problemer. Det burde heller ikke være drevet, for kan sagtens kører alle andre skiver. Nogen der har en ide til hvorfor?
Hjælp til spil/driver
-
-
Hvilken af skiverne er det? En af de 4 til originalspillet, eller en af addon pakkerne? Har du overvejet at lave en .iso af cd'erne og mounte dem istedetfor at bakse med dit DVD drev?
-
Jamen det er sims2 appartment life. Men det er som om det er noget på min computer der blokere, for vi har lige prøvet at skifte drevet fra min kærestes over til min, og det virker stadig ikke...
-
Hvordan "blokere" ? Du bliver sgu nød til at smide lidt mere information før du kan få hjælp.
Dukker skiven op i denne computer?
Starter autorun programmet og spørger om installationen?
Har du prøvet at åbne drevet manuelt inde fra Denne Computer og starte setup programmet?
Har du slukket for ALT antivirus, og evt. hevet internetkablet ud imens (hvis du ligger til den paranoide side) -
okay. Jeg ville sætte skiven i for at spille som jeg plejer. Men så ville den ikke køre skiven, den står bare og prøver på at gøre det.... Derefter prøvede at jeg sætte en anden sims skive i, og den kørte den fint. Så prøvede vi at sætte den første skive i min kærestes, og den kørte fint der. Det vil sige at det hverken er skiven eller mit drev den er gal med. Så jeg tænkte at det måske kunne være et program eller sådan noget, der måske gør at jeg ikke kan køre spillet? Den kommer hverken med autorun eller noget. Hvis jeg går ind og starter manuelt, siger den at der ikke er nogen disk i drevet..
En af mine venner mente det kunne være Nero, men det har jeg fjernet nu, og det hjælper stadig ikke. Jeg har jo kunne køre spillet før, så det er ligepludselig problemet er dukket op.. Jeg har ike prøvet det med antivirus, men det burde da ikke være det, for dem har jeg jo altid haft.. -
Der er vist en del, der har haft problemer med netop Apartment. Så vidt jeg kan se, er løsningen ofte at slette ens groups.cache - prøv at google det.