Skype + spil

  • Hej allesammen, jeg sidder med lidt af et problem. Jeg nyder at spille css/wow mens jeg snakker med vennerne på skype. har li fået ny computer og her starter problemet. installere skype som normalt, programmet virker 100% korrekt når jeg ikke spiller. men når jeg er inde i et spil bl.a. wow kan mine venner høre mig så længe jeg ikke trykker på en eneste tast. li det sec jeg trykker på en tast på tasteturet slå min mic fra, eller stopper med at uploade. har i nogen ide om hvad der skaber dette problem, og hvordan jeg løser dette. for det går mig meget på.

  • Min bror og en anden bekendt har samme problem, problemet lader til at være et steam / skype problem, da det kun er spil er startes den vej igennem der forårsager dette problem.
    Men en løsning har jeg desværre ikke, så jeg er med på en lytter.

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PolluX^
    Dette er desværre ikke løsningen i de to tilfælde jeg sidder med


    oki, hvilket Styresystem køre du med? og hvilket headset har du?

  • :rolleyes: ingen af mine venner som jeg kender har det problem med deres onboard lydkort, de har bare gjort som jeg har i min Windows 7 og vi snakker da på skype imens de gamer WoW jeg gider personligt ik WoW blev træt af det, og ja den ene køre Windows 7 Ultimate 64bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PolluX^
    Min bror og en anden bekendt har samme problem, problemet lader til at være et steam / skype problem, da det kun er spil er startes den vej igennem der forårsager dette problem.
    Men en løsning har jeg desværre ikke, så jeg er med på en lytter.


    tror ikk problemet ligger i steam/skype, for wow laver det samme, og det startes ikk igennem steam.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    :rolleyes: ingen af mine venner som jeg kender har det problem med deres onboard lydkort, de har bare gjort som jeg har i min Windows 7 og vi snakker da på skype imens de gamer WoW jeg gider personligt ik WoW blev træt af det, og ja den ene køre Windows 7 Ultimate 64bit.


    øv, ellers tak for hjælpen