NAS på en TDC Box?

• Hey...

Ved ikke lige om den her skal være under Software eller Hardware (eller et andet sted :) )

Men jeg har TDC HomeTrio, og det vil sige, jeg har en box, der fordeler internettet ud i tv, telefon og internet...
    Jeg har en lille flad box, som er trådløs, samt der er 4 porte til andet sjov i den også...

jeg har så koblet min Qnap 209 på den ene port, som det eneste, men lige meget hvad jeg gør, kan jeg ikke gå uden om TDC's box :s
    Har også lige fået en ny Fast IP, da det var hvad de sagde inde ved support, at det skulle hjælpe...
    Men nej...

Er der nogle der har prøvet samme problem?

Den skide TDC HomeTrio Trådløs box, lukker ikke en forbi den, og man kan ikke rigtig ændre noget på den :s

Håber der er nogle der kan hjælpe :(

• Find dig en router til at sætte op efter TDC-boksen, så kører alle dine egne enheder på sit eget lokale net. Det gør det meste opsætninge nemmere (og mere sikkert).

/ask

• TDC router kan man sku næsten ikke gøre noget på og hvis man skal have lavet noget på dem koster det kassen, vi skulle have åbnet en port og det kostede så lige 1000kr :S fucking dyrt, men tror også bare du skal gøre det jacobask siger :)

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm