Skal vi ikke finde en dag vi kan spille sammen ligesom i mw2?
Et sted vi kunne mødes er vores server Multiplay.co.uk :: wsi.dk, men der er sikkert andre steder vi kan blive enige om.
Hvad med onsdag kl 20,00 ?
Skal vi ikke finde en dag vi kan spille sammen ligesom i mw2?
Et sted vi kunne mødes er vores server Multiplay.co.uk :: wsi.dk, men der er sikkert andre steder vi kan blive enige om.
Hvad med onsdag kl 20,00 ?
hvis det er bf 2 er jeg frisk men ved ikke om jeg kan i morgen men tror jeg godt
QuoteOprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
hvis det er bf 2 er jeg frisk men ved ikke om jeg kan i morgen men tror jeg godt
Det er bfbc2 det glemte jeg helt at nævne
så kan jeg desværre ikke være med
Endnu
Jeg er frisk!
Mig er 3 andre venner stiller gerne i aften
Jeg kommer måske ind.
Jeg sidder på:
iTrends.dk - #2 - HC
IP: 195.122.135.132 port: 19567
Så kommer i bare
Ville ønske jeg kunne, men min PSU er vist ved at gå død. Har ikke spillet en hel runde uden at maskinen går sort i denne uge
Jeg er med. Vi kunne evt. spille på min klans server...
[SIZE=7]Nej da... Prøver ikke at få den populated igen...[/SIZE]
http://www.gametracker.com/server_info/81.19.214.65:19567/
Vi er blevet for dovne til at få den populated for tiden...
Forresten dasjap.
Er den Hardcore? Ellers orker jeg det sgu ikke
Hardcore er da noget være noget i Bad Company 2... Det skal sgu være normalt ellers kan man jo ikke bruge halvdelen af "funktionerne" i spillet...
QuoteOprindeligt indlæg af fredek
Hardcore er da noget være noget i Bad Company 2... Det skal sgu være normalt ellers kan man jo ikke bruge halvdelen af "funktionerne" i spillet...
Funktionerne? Det er sgu for klamt at kunne spotte hinanden på 10000km afstand
Plus at man kan "nøjes" med 3-4 skud i gennemsnit, istedet for dobbelt så mange...
Syntes personligt også at Hardcore er en smule begrænset. Hele featuren med at spotte fjenden dur slet ikke så godt i Hardcore da man skal gå rundt med ens minimap oppe hele tiden - hvis spillet så gav nogle radio voices der advarede om fjender rundt om hjørnet, så ville det være bedre imho.
QuoteOprindeligt indlæg af HerrMansen
Syntes personligt også at Hardcore er en smule begrænset. Hele featuren med at spotte fjenden dur slet ikke så godt i Hardcore da man skal gå rundt med ens minimap oppe hele tiden - hvis spillet så gav nogle radio voices der advarede om fjender rundt om hjørnet, så ville det være bedre imho.
Det er jo genialt at man ikke kan se hvor de andre er! Det gør sgu spillet mere spændende, da man så kan "snige" sig frem, istedet for bare at blive spottet, og så blive jagtet af 6 modstandere.
Jo jo klart. Jeg syntes bare det er surt at de helt fjerner en feature som bliver brugt meget i normal mode. Personligt hader jeg de servere hvor hardcore er slået til, og uden killcam. De er altid fyldt med M95 / GOL Recon snipere som bare finder teltet frem og skyder løs resten af kampen. Spiller dog kun 32 player servere - kan være det er anderledes på mindre maps.
Kl. 20.10 igår var dasjap ikke engang online, så vi må da sige at det lykkedes
QuoteOprindeligt indlæg af Phoque
Forresten dasjap.
Er den Hardcore? Ellers orker jeg det sgu ikke
Nej det er det ikke, sry jeg ikke lige har fået skrevet har været travlt optaget af min kammis brænde stak
QuoteOprindeligt indlæg af Phoque
Kl. 20.10 igår var dasjap ikke engang online, så vi må da sige at det lykkedes
Er meget ked af det, der gik desværre druk i den efter vi havde ordnet de 30 rummeter brænde så var nok lidt for rundtosset til at spille
QuoteOprindeligt indlæg af dasjap
Er meget ked af det, der gik desværre druk i den efter vi havde ordnet de 30 rummeter brænde så var nok lidt for rundtosset til at spille
Haha, det skal sgu også komme i første række!
Er det her dødt ?
Er selv lige begyndt, så det kunne da være fedt med et Tweak træf
kom frisk!