Skal vi finde en dag?

• Skal vi ikke finde en dag vi kan spille sammen ligesom i mw2?

Et sted vi kunne mødes er vores server Multiplay.co.uk :: wsi.dk, men der er sikkert andre steder vi kan blive enige om.

Hvad med onsdag kl 20,00 ?

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
    hvis det er bf 2 er jeg frisk men ved ikke om jeg kan i morgen men tror jeg godt :D

Det er bfbc2 det glemte jeg helt at nævne :D

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Ville ønske jeg kunne, men min PSU er vist ved at gå død. Har ikke spillet en hel runde uden at maskinen går sort i denne uge :boxed:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Hardcore er da noget være noget i Bad Company 2... Det skal sgu være normalt ellers kan man jo ikke bruge halvdelen af "funktionerne" i spillet...

Oprindeligt indlæg af fredek
    Hardcore er da noget være noget i Bad Company 2... Det skal sgu være normalt ellers kan man jo ikke bruge halvdelen af "funktionerne" i spillet...

Funktionerne? Det er sgu for klamt at kunne spotte hinanden på 10000km afstand :crazyeyes:

Plus at man kan "nøjes" med 3-4 skud i gennemsnit, istedet for dobbelt så mange...

• Syntes personligt også at Hardcore er en smule begrænset. Hele featuren med at spotte fjenden dur slet ikke så godt i Hardcore da man skal gå rundt med ens minimap oppe hele tiden - hvis spillet så gav nogle radio voices der advarede om fjender rundt om hjørnet, så ville det være bedre imho. :)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Syntes personligt også at Hardcore er en smule begrænset. Hele featuren med at spotte fjenden dur slet ikke så godt i Hardcore da man skal gå rundt med ens minimap oppe hele tiden - hvis spillet så gav nogle radio voices der advarede om fjender rundt om hjørnet, så ville det være bedre imho. :)

Det er jo genialt at man ikke kan se hvor de andre er! Det gør sgu spillet mere spændende, da man så kan "snige" sig frem, istedet for bare at blive spottet, og så blive jagtet af 6 modstandere.

• Jo jo klart. Jeg syntes bare det er surt at de helt fjerner en feature som bliver brugt meget i normal mode. Personligt hader jeg de servere hvor hardcore er slået til, og uden killcam. De er altid fyldt med M95 / GOL Recon snipere som bare finder teltet frem og skyder løs resten af kampen. Spiller dog kun 32 player servere - kan være det er anderledes på mindre maps. :)

Cyberduck

Oprindeligt indlæg af Phoque
    Forresten dasjap.

Er den Hardcore? Ellers orker jeg det sgu ikke :D

Nej det er det ikke, sry jeg ikke lige har fået skrevet har været travlt optaget af min kammis brænde stak :D

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af Phoque
    Kl. 20.10 igår var dasjap ikke engang online, så vi må da sige at det lykkedes :crazyeyes:

Er meget ked af det, der gik desværre druk i den efter vi havde ordnet de 30 rummeter brænde så var nok lidt for rundtosset til at spille :crazyeyes:

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet 2 gange, sidst af dasjap ().

Oprindeligt indlæg af dasjap

Er meget ked af det, der gik desværre druk i den efter vi havde ordnet de 30 rummeter brænde så var nok lidt for rundtosset til at spille :crazyeyes:

Haha, det skal sgu også komme i første række! :D