• Hehe sgu godt man ikke har en telefon hvor der skal så meget bøvl til bare få at gøre den brugbar... også til den pris :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hehe sgu godt man ikke har en telefon hvor der skal så meget bøvl til bare få at gøre den brugbar... også til den pris :)


    såen er der nogle der ser på det..
    Men det de gør med multitasking nu er jo perfekt.. de gør det på den helt perfekte måde!
    og alle de andre ting er jo gjort helt gennemtænkt iforhold til en Windows mobile..

  • Windows mobile? pffft ANDROID!


    Det virker lige så godt om iPhone og uden man skal sætte alt muligt op ;)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Dog er der stadig en ting der halter meget på Android..
    Det er deres AppStore..


    Men den er dog på vej frem..


    Men jeg synes det er fedt at side og jailbreake iPhones..
    Og installere alle mulige "hacks" fra Cydia..


    Genialt siger jeg..


    Godt man ikke har en kedelig Android telefon hvor man bare skal bruge den.. ;)

  • Ville ikke sige Androids appstore er bag ud, den indeholder omkring 60-70.000 apps efterhånden, så den er rigtig godt på vej.. Synes android telefonerne er utrolig lækre at bruge, det som jeg nu har prøvet og de har nogen enkelte features som apple godt kunne lære lidt af.. Selvfølgelig, nu må vi at se hvad OS 4.0 indeholder af ting, der er trods alt 100 nye features :)


    Og ja, har også altid synes det var sjovt at jailbreake og installere alle mulige mærkelige apps fra cydia og rock :))