HON nu i OPEN BETA - vi søger folk!

• Hey alle, vi er 2 gutter som søger efter nogen peeps til at fylde et 5v5 hold op, det super + hvis du har erfaring fra tidligere lign. spil f.esk. DOTA er stort plus, dog er det ikke en nødvendighed så længe du har forståelse for spillet skal vi nok nå langt.

Vi regner med at vi kunne tage nogen fælles sessions et par gange om ugen eller lign. for at få lidt spil op og kører for at undgå total random games.

Smid mig en PM eller add mig på skype jaizdk / msn info(at)jaiz.dk

p.s. HON er i open beta nu og du skal blot registere dig for at få lov til at spille :)

1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

Rettet en gang, sidst af Jaiz ().

• Jeg spiller det og sys faktisk det er mega fedt! men har satme en skod PSR efter som jeg altid ender med crap hold :S men min KDR kommer fremad !

Rejuice ingame du kan bare add :)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Gav op for evigheder siden. Spillet var sjovt i starten, men så kunne jeg mærke min PSR falde hurtigt, og blev til sidst låst ude af de normale games (Noob only...whee :O). Fik tilmed pre-orderet spillet inden jeg holdt op. Oh well. Har støttet udviklerne med begge Savage spil, så et ekstra skader vel ikke :roller:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af jK^
    Jeg spiller det og sys faktisk det er mega fedt! men har satme en skod PSR efter som jeg altid ender med crap hold :S men min KDR kommer fremad !

Rejuice ingame du kan bare add :)

Cool har tilføjet dig på min ene konto (ametheus) har osse emmortan du kan tilføje ametheus er bare til prac og random games så den jeg er mest på :)

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Gav op for evigheder siden. Spillet var sjovt i starten, men så kunne jeg mærke min PSR falde hurtigt, og blev til sidst låst ude af de normale games (Noob only...whee :O). Fik tilmed pre-orderet spillet inden jeg holdt op. Oh well. Har støttet udviklerne med begge Savage spil, så et ekstra skader vel ikke :roller:

Alle laver "noobs" only games, så det der nu ikke noget unormalt i, og PSR falder altid pga det super random med auto balance da den kun tæller rating så en med 0 kampe tællere højere end en med 300 kampe også blir det rimlig random :)