windows 7 - IE sikkerheds problemer?!

  • Så må jeg endnu engang spørge til råds omkring mit nye windows 7...


    jeg har problemer med min webbank, samt andre sider hvor man skal installere disse active-x objekter...
    Når jeg kommer ind på sådan en side og klikker i toppen at den skal installere objektet så siger den : "Windows har spærret denne software, fordi udbyderen ikke kan bekræftes"
    Jeg prøvet og følge guiden på webbankens side hvor man tilføjer siden til "Websteder du har tillid til", og dette kan jeg også se nede i bunden af browseren.
    Jeg har sat "indstillinger for kontrol af brugetkonti" til den laveste, så burde bruger kontrollen vel være slået fra?
    Jeg har ingen ide om hvad der er galt.. hvis jeg prøver og google siger den at det er det her user account control, som jeg ville mene var det samme som instillinger for kontrol af brugerkonti ? Og den har jeg jo som sagt slået fra...


    Nogen ideer ?!


    Det drejer sig ikke kun om webbank, bl.a. også bolig sider hvis man vil se de her 360* visninger.

  • Kan du ikke slå den bruger kontrol fra i sikkerhedscenteret ?


    Eller under funktioner i browseren og så administrer tilføjelsesprogrammer ?


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo
    Kan du ikke slå den bruger kontrol fra i sikkerhedscenteret ?


    Eller under funktioner i browseren og så administrer tilføjelsesprogrammer ?


    Mvh
    Sam


    Ja alså det der Bruger/Forældre Kontrol har aldrig været et hit hos mig, samt "Kør Som Administrator" så har slået det fra, så skulle man heller ik ha alle de problemer med netbank osv.


    How to Disable and Turn Off UAC in Windows 7


    Hvor hen til Forhindre og Slukke for UAC i Windows 7 (Google Oversætning)


  • Jeg har brugt metode 1 til at slå det fra, og det har som sagt ikke virket.. :(
    Det burde vel ikke have nogen virkning at bruge de andre metoder så, de gør vel det samme ?!


    Det der administrer tilføjelses programmer fatter jeg ik lige noget af, hva skal man kigge efter derinde? :S

  • Nu har jeg roddet lidt med det der administrer tilføjelses programmer. Og jeg kan ikke finde java derinde :S Det burde jo være aktiveret, ellers kan den ikke komme på webbank... nogen der ved hvordan jeg får tilføjet det til tilføjelses programmer? Det er installeret, har prøvet og uinstallere og installere igen, men der er der stadigvæk ikke..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    har du prøvet at hente java fra http://www.java.com/ evt? hvis du aldrig har installeret det :$


    altså jeg har hentet det igennem webbankens hjælpe side. Det ligger også når jeg kigger i programmer og funktioner ( Java (TM) 6 update 18 (64bit) )
    Men jeg prøver lige og afinstallere dette og hente direkte fra javas side...

  • NU VIRKER DET !!!!


    Det har så åbenbart været det forkerte java der har været installeret, bruger åbentbart kun 32 bit... da jeg installerede både 32 og 64 bit versionerne virkede det hele..
    også har man siddet og brugt flere timer på dette problem...


    Mange tak for hjælpen til jer alle :D