S: Club 3D Radeon PCI-E HD5830 1GB DDR5 HDMI

  • Som emnet siger, sælger jeg mit 5830 , det er købt i fredags d.26/3 , og det kort er bare en smule for meget specielt for min smag , det kræver du har en SLi PSU da det kræver 2x 6pins strøm stik og så har jeg haft driver problemer med det lige siden jeg satte min helt nye computer op.


    "display driver stopped responding and has recovered" , kan ikke helt finde ud af hvorfor, har reinstalleret windows 7, nu har jeg da ikke flere BSOD indtil videre, men fandt ud af ATi har lavet nogle specielle drivere til det her kort alene.


    http://www.tweak.dk/nyheder2.p…driver_til_Radeon_HD_5830


    Kortet koster 1750,- fra ny, alt medfølger til det.


    Kan ikke returnere det da man ikke har nogen fortrydelses / returret når man har hentet det direkte i CompuMail / Århus Pc-Lagers direkte butik, var i ikea i århus alligevel så kørte forbi og hentede en komplet computer jeg selv havde valgt delene til , valgte et 5830 fordi intet andet var hjemme af 5850, de er revet væk overalt i danmark -.-



    HBO : 1200,-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Balanovic
    Bytte med HIS Radeon IceQ4(Mega lækker løler der er stille) HD4850 OC? Har stadig kvit på det. Købt i komplett hvis jeg ikke tager fejl.


    Nah har ikke lige tænkt mig og gå ned til et 4850, havde det været 90 versionen ville det ha været fin :)