Trojan virus, computer virker ikke

• Hej tweakers.
    for 20 minutter siden, havde jeg lige tændt min computer og mit antivirus program(som er bullguard) siger at den har fundet en malware og den hed vist FakeTrojan5.exe
    Så trykker jeg bare ok, og så kommer der en ny op og en ny op og en ny op. til sidst holder jeg enter i bund og den bliver ved og ved og ved til jeg sidst lukker bullguard. efter det virker ingen af mine programmer mere, og jeg genstarter min computer, men når den er forbi det der starter windows noget siger den: Intialisering af interaktiv logon proces mislykkedes. flere oplysninger finder du i hændelseslogfilen og det bliver den ved med at sige. Har prøvet fejlsikret tilstand, men den siger det samme

Jeg har Windows 7 64-bit

Oprindeligt indlæg af djanden
    Hej tweakers.
    for 20 minutter siden, havde jeg lige tændt min computer og mit antivirus program(som er bullguard) siger at den har fundet en malware og den hed vist FakeTrojan5.exe
    Så trykker jeg bare ok, og så kommer der en ny op og en ny op og en ny op. til sidst holder jeg enter i bund og den bliver ved og ved og ved til jeg sidst lukker bullguard. efter det virker ingen af mine programmer mere, og jeg genstarter min computer, men når den er forbi det der starter windows noget siger den: Intialisering af interaktiv logon proces mislykkedes. flere oplysninger finder du i hændelseslogfilen og det bliver den ved med at sige. Har prøvet fejlsikret tilstand, men den siger det samme

Jeg har Windows 7 64-bit

Det lyder kritisk når du slet ikke kan komme ind i windows, det er nok desværre format C:

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Format c er vist den eneste ting som virker for dig nu.

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

HVad gør jeg så?

Du smider din windows disk i og starter forfra, dvs formatering og installering.

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Jeg har desværre ikke nogen disk, da jeg købte det præ installeret fra mm-vision

Er du sikker på du ikke har fået en disk med, eller er det en bærbar?

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Det er en staionær og den er 3 uger gammel så jeg er 100 % sikker på at der ikke er nogen disk med

Der burde da har været en disk med, om ikke andet så en recovery. Prøv at ring til mm-vision de plejer at være meget behjælpelige.

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af dasjap

Der burde da har været en disk med, om ikke andet så en recovery. Prøv at ring til mm-vision de plejer at være meget behjælpelige.

Ringer til dem morgen tak for hjælpen :cheers:

Hov for søren, fandt lige en gendannelses cd :crazyeyes: prøver jeg lige af

God ide ;) :9xo

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

nu har jeg ik meget tiltro til BullGuard køre selv Kaspersky Internet Security 2010 og jeg har aldrig virus, spyware el. trojanske heste selv. om jeg tjekker med Spyware Doctor, Hitman Pro og andre af sådan nogle problemer eneste jeg har er tracking cookies men dem har vi alle sammen, tror jeg ik vi kan undgå helt :$