EVGA x58 sli le

• Alle X58 bundkort understøtter AMD og dermed Crossfire. Det er en anden sag med Nvidia, da der kun er SLI på certificerede boards.
    Det hedder SLI fordi dette kort er et af dem og sandsynligvis også fordi t EVGA er en af Nvidias trofaste samarbejdspartnere.

Jeg er personligt helt vild med EVGAs produkter, da jeg synes de oser af kavlitet og de har samtidig en af markedets bedste reklamation/garanti.

Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Okay det vidste jeg ikke, det er mærkelig at de ikke reklamere med at de også kan køre crossfire :boxed:

Det har ikke rigtig noget at gøre med de forskellige producenter af bundkort, da Intel købte licens til crossfire hos ATI, da de lancerede x58 chippen.

Da EVGA er Nvidia exclusive partner og medlem af grønt hold, så ville det jo se lidt mærkeligt ud hvis deres pr. maskine slog et slag for rødt hold ikke ;), at bundkortet så kan det er en hel anden sag men der er jo ingen grund til at sige for meget om.

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Nå på den måde, men det vil så sige at et køb af dette kort ikke vil være helt galt?

Det har du fuldstændig ret i, fine kort ;).

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

Oprindeligt indlæg af Frogh
    Er det sådan at du kan "skaffe" to kort?:P

Nu har jeg lige betalt for mit kort på ebay, også ser jeg at der er en på hwt.dk (tråden er også på hol.dk) der sælger sådan et kort endnu billigere :(

Han sælger for HBO 750pp og jeg købte mit for 1000kr inkl fragt.- det blev så lidt mere da jeg også lige skulle have en hel ny i7 930 med :roller: