The Sims 3 og SSD Harddisk.

• Hey Tweak.

Efter jeg har fået monteret min SSD harddisk i computeren og lagt Windows 7 Pro ind har jeg har enorme problemer med mit The Sims 3...

Jeg kan bl.a. 2/3 gange ikke gemme pga. læsningsfejl til harddisken.
    Spillet går random i hak og skal lukkes via Taskmanager.

Jeg har forsøgt mig med at gøre spillet bagud kompatibel til Windows XP, men uden held..

Spillet er ikke igennem CD men download versionen fra cdon.com, har ikke haft samme problem da jeg kørte det igennem min lillesøsters spil som blev cracket da jeg havde Windows 7 RC.

Er der nogen former for patch/firmware eller andet der kan gøre at spillet vil fungerer normalt igen?..

Harddisken som jeg har lagt i er Corsair Performance Series 64Gb. (CMFSSD-64GBG2D)

• har du problemer med andre spil??

havde sims 3 på min pc i en periode, og der kørte den på en intel X25m SSD uden problemer, men kunne lyde som om der er noget der defekt i din disk.. eller sagt på en anden måde lyder det som om den smider nogle filer et sted men ikke kan læse dem igen

//TM

The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

• Jeg har nogle enkelte problemer med Test Drive Unlimited, men der læste jeg mig til at spillet ikke var glad for Windows 7... Men de problemer jeg har med det spil er at den nogle gange reconnecter mit G25 sæt og skal så lukke spillet ned og op igen, eller sjældent lukker spillet helt ned med ukendt fejl..

Har lige forsøgt mig at geninstallerer spillet på min lagerings harddisk, også ikke lagt nogle addons/ekstra ting ind, umiddelbart virker det stadigt.. (Kan hvert fald nu få lov til at Alt+Tap og Gemme)

Samt har jeg lavet en diskefragmentering / fejlcheck

• umiddelbart opstod problemet ikke længere...

Men har en mistanke om at det er noget fra deres "High-End Loft Extra Pakke" at den har nogle korrupte filer som den på en eller anden måde ikke kan kører med på min Computer :)

Takker for jeres tilbagemeldinger.

Lader tråden stå åben i fald af at problemet skulle opstå igen :)