QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Ebo
okay, når du engang har tid, så finder vi synderen.
Mvh
Sam
Takker for hjælpen og foreslagene indtil videre og har sendt dig en pm.
Mvh dasjap
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Ebo
okay, når du engang har tid, så finder vi synderen.
Mvh
Sam
Takker for hjælpen og foreslagene indtil videre og har sendt dig en pm.
Mvh dasjap
Kører det med alt på max, og ligger i 50-60 fps hele tiden
Mit gtx260 kunne ikke klare spillet med AA, og sukkede lidt når der skete en masse med røg osv selvom aa var slået fra.
HD5850 gjorde forskellen.
Prøv at tweake dine settings med: http://www.moddb.com/games/bat…ad-company-2-launcher-v10
Jeg kører med de her settings uden problemer:
nice find Malk,gør det dejlig nemt,lidt underligt dice har undladt så mange settings i spillet,nok ikke mange der ikke allerede har været i settings.ini filen
QuoteOprindeligt indlæg af Malk
Prøv at tweake dine settings med:
Jeg kører med de her settings uden problemer:
Det bliver da lige afprøvet
Har et lille problem, bliver bedt om at angive en sti, men jeg kan ikke finde noget med bfbc2updater?
Hvad pokker skal jeg gøre her? kig op
Har du ikke en BFBC updater i din EA mappe ?
Mvh
Sam
Lyder rimelig underligt da min kører på fuld skrue i full hd opløsning 19xx*1080p
dog ikke max AA , men mener de står på 4 , dem jeg kunne sætte ingame.
Beta'n var buggy som hell for min spand ,men retail er en del anderledes.
Og det er trods alt ddr2 1066 jeg kører med på et 4890hd 1gb gddr5 og en 2.3 ghz phenom x4
Går udfra du har noget bedre.
QuoteOprindeligt indlæg af Ebo
Har du ikke en BFBC updater i din EA mappe ?
Mvh
Sam
Har slet ikke nogen EA mappe i x86?
Har kun denne i dokumenter.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Kazed
Lyder rimelig underligt da min kører på fuld skrue i full hd opløsning 19xx*1080p
dog ikke max AA , men mener de står på 4 , dem jeg kunne sætte ingame.
Beta'n var buggy som hell for min spand ,men retail er en del anderledes.
Og det er trods alt ddr2 1066 jeg kører med på et 4890hd 1gb gddr5 og en 2.3 ghz phenom x4
Går udfra du har noget bedre.
Ja det er mystisk, men Ebo vil forsøge at hjælpe mig med at finde "fejlen" en af dagene.
Pinligt pinligt pinligt, har stirret mig blind på EA, men der står selvfølgelig Electronic Arts
er EA og Electronic Arts ikke det sammme??
QuoteOprindeligt indlæg af Blackbrizz
er EA og Electronic Arts ikke det sammme??
Jo det er det Havde som sagt bare set mig blind på EA og så derfor ikke Electronic Arts mappen
Har du fået styr på det dasjap ? Ifølge xbitlabs skule det klare sig ganske habilt:
http://www.xbitlabs.com/articl…ield-bad-company-2_6.html
Bruger de her settings på mit bette 4830,og det kører bare som i grethe,at ha bloom og hbao til off,samt speciel effects til medium gør bare spillet mer overskueligt i nærkamp,og imo på ingen måde grimmere da jeg faktisk synes det er sovset lidt for meget ind i effecter.Har et hd5770 på vej,og håber jeg kan køre 4xAA/8xAF og shadows high med det:
Jeps har fået det til at virke, men har ikke rigtig spillet så meget endnu så har ikke prøvet alle baner,problemet var nemlig større på visse baner. Har problemer med skulder og albue, så det kan være lidt pinefuldt at spille
QuoteOprindeligt indlæg af dasjap
Jeps har fået det til at virke, men har ikke rigtig spillet så meget endnu så har ikke prøvet alle baner,problemet var nemlig større på visse baner. Har problemer med skulder og albue, så det kan være lidt pinefuldt at spille
Bare kald en medic over;) men fint det spiller nu.