Mod af Xbox360

  • Min gamle er xbox360 ser nu ud til endelig at være 100% død, efter utallige "operationer" der har holdt den i live det sidste halve år.
    Så skal ud og have mig en ny xbox, og den skal igen moddes. Jeg modded den selv sidste (og det virkede perfekt, ingen problemer med nogle af wave'sne).
    Det er dog lang tid siden, og meget har nok ændret sig siden.
    Er der nogen der ved hvilket drev der er at fortrække (og om det kan ses uden at åbne dvd drevet) samt en opdateret guide til det?
    Og er det stadig begrænset hvilke SATA chips der rent faktisk kan flashe de forskellige drev?


    håber I kan hjælpe

  • Tror ikke du kan få meget hjælp til dette herinde, da 99,99% af folk der modder deres 360'er,
    gør det for at afvikle pirat/backup spil..
    Hvilket derfor går ind under det vi selvfølgelig ikke snakker om her på Tweak.

  • Hop en tur ind på Xbox-scene.com - dér skulle du gerne få hjælp til alt du måttet mangle, så længe at du undgår emnet piratkopiering, backups er self. iorden. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |