Føler mig virkelig taget i røven af mr.gaytes
at give så meget for windows
QuoteOriginally posted by Wolf_of_dk
ja der er mange måder at blive taget i røven på..
Bill skulle måske hellere have været en dame..
Bitten var måske et nyt navn..
jeg syns da godt nok det er :lame: -tråd, og jeg har ikke tænkt mig at stemme, for det første er jeg hetero, og jeg ville samtidig aldrig kunne få mig selv til at gå i seng med en anden mand, derfor synes jeg der mangler en svarmulighed: "Jeg har ikke noget imod Bill Gates, men jeg er ikke bøsse eller pengegrisk"...
...må også hellere lige benytte den her:
[Blocked Image: http://www.zigiro.1go.dk/lameass.gif]
QuoteOriginally posted by Zigiro
jeg syns da godt nok det er -tråd, og jeg har ikke tænkt mig at stemme, for det første er jeg hetero, og jeg ville samtidig aldrig kunne få mig selv til at gå i seng med en anden mand, derfor synes jeg der mangler en svarmulighed: "Jeg har ikke noget imod Bill Gates, men jeg er ikke bøsse eller pengegrisk"...
Relaxe, du bliver ikke automatisk bøsse ved at afgive stemme i denne poll! Tror heller ikke der er homoseksuelle på tweak.dk!
Tror ikke homoseksuelle har den store interesser i computere, hardware, spil etc etc etc... Så slap du bare af Zigiro.
tankabbot
QuoteOriginally posted by tankabbot
Relaxe, du bliver ikke automatisk bøsse ved at afgive stemme i denne poll! Tror heller ikke der er homoseksuelle på tweak.dk!
Tror ikke homoseksuelle har den store interesser i computere, hardware, spil etc etc etc... Så slap du bare af Zigiro.
tankabbot
HeHe... Så du tror altså ikke at Zigiro er lidt homofil ? *G*
tankabbot
øøh jeg slapper skam helt af...og jeg ved nu godt jeg ikke BLIVER bøsse af at stemme :] og desuden kan homoseksuelle og biseksuelle SAGTENS have interesse inden for computer...:)
tankabbot
Hvorfor skulle homoseksuelle ikke have interesse for computere, hardware osv. ?
QuoteOriginally posted by GrillRotten HeHe... Så du tror altså ikke at Zigiro er lidt homofil ? *G*
Jo det kan da godt være han har lidt løse håndled , men det må han sgu også gerne. Fine by me! Ej det er gas Zigiro.
Men jo, homoseksuelle kan da godt være interesserede i computere, men jeg tror bare ikke det er så udbredt en hobby blandt homoseksuelle. Bare mit point of view!
tankabbot
QuoteOriginally posted by Zigiro
jeg syns da godt nok det er :lame: -tråd, og jeg har ikke tænkt mig at stemme, for det første er jeg hetero, og jeg ville samtidig aldrig kunne få mig selv til at gå i seng med en anden mand, derfor synes jeg der mangler en svarmulighed: "Jeg har ikke noget imod Bill Gates, men jeg er ikke bøsse eller pengegrisk"...
...må også hellere lige benytte den her:
[Blocked Image: http://www.zigiro.1go.dk/lameass.gif]
Troede du var træt af den gif.fil, du har ellers set rigeligt til den
Naah, det gas
QuoteOriginally posted by scully
Troede du var træt af den gif.fil, du har ellers set rigeligt til den![]()
Naah, det gas
LOL - okay I admit, jeg har set den før...
men ja...lad os ikke hænge os i fortiden...:)
Jeg fik ikke en krone for det sidst, så jeg gider sgu ikke prøve igen.
Underlig poll - er alle Fynboer sådan
BTW: Har ikke stemt :lame:
for 1mia måtte han sku kneppe mig indtil ringmusklen springer