Hvor mange penge skal i ha´for at gå i seng med Bill Gates?

Originally posted by Wolf_of_dk
    Føler mig virkelig taget i røven af mr.gaytes

at give så meget for windows :boxed:

ja der er mange måder at blive taget i røven på..
    Bill skulle måske hellere have været en dame..
    Bitten var måske et nyt navn..

• jeg syns da godt nok det er :lame: -tråd, og jeg har ikke tænkt mig at stemme, for det første er jeg hetero, og jeg ville samtidig aldrig kunne få mig selv til at gå i seng med en anden mand, derfor synes jeg der mangler en svarmulighed: "Jeg har ikke noget imod Bill Gates, men jeg er ikke bøsse eller pengegrisk"... ;)

...må også hellere lige benytte den her:

[Blocked Image: http://www.zigiro.1go.dk/lameass.gif]

Originally posted by Zigiro
    jeg syns da godt nok det er -tråd, og jeg har ikke tænkt mig at stemme, for det første er jeg hetero, og jeg ville samtidig aldrig kunne få mig selv til at gå i seng med en anden mand, derfor synes jeg der mangler en svarmulighed: "Jeg har ikke noget imod Bill Gates, men jeg er ikke bøsse eller pengegrisk"...

Relaxe, du bliver ikke automatisk bøsse ved at afgive stemme i denne poll! Tror heller ikke der er homoseksuelle på tweak.dk!
    Tror ikke homoseksuelle har den store interesser i computere, hardware, spil etc etc etc... Så slap du bare af Zigiro.

tankabbot

Originally posted by tankabbot
    Relaxe, du bliver ikke automatisk bøsse ved at afgive stemme i denne poll! Tror heller ikke der er homoseksuelle på tweak.dk!
    Tror ikke homoseksuelle har den store interesser i computere, hardware, spil etc etc etc... Så slap du bare af Zigiro.

tankabbot

HeHe... Så du tror altså ikke at Zigiro er lidt homofil ? *G* :))

tankabbot

øøh jeg slapper skam helt af...og jeg ved nu godt jeg ikke BLIVER bøsse af at stemme :] og desuden kan homoseksuelle og biseksuelle SAGTENS have interesse inden for computer...:)

tankabbot

Hvorfor skulle homoseksuelle ikke have interesse for computere, hardware osv. ?

Originally posted by GrillRotten HeHe... Så du tror altså ikke at Zigiro er lidt homofil ? *G*

Jo det kan da godt være han har lidt løse håndled :) , men det må han sgu også gerne. Fine by me! Ej det er gas Zigiro.

Men jo, homoseksuelle kan da godt være interesserede i computere, men jeg tror bare ikke det er så udbredt en hobby blandt homoseksuelle. Bare mit point of view!

tankabbot

Originally posted by Zigiro
    jeg syns da godt nok det er :lame: -tråd, og jeg har ikke tænkt mig at stemme, for det første er jeg hetero, og jeg ville samtidig aldrig kunne få mig selv til at gå i seng med en anden mand, derfor synes jeg der mangler en svarmulighed: "Jeg har ikke noget imod Bill Gates, men jeg er ikke bøsse eller pengegrisk"... ;)

...må også hellere lige benytte den her:

[Blocked Image: http://www.zigiro.1go.dk/lameass.gif]

Troede du var træt af den gif.fil, du har ellers set rigeligt til den :)):P
    Naah, det gas ;)

Originally posted by scully

Troede du var træt af den gif.fil, du har ellers set rigeligt til den :)):P
    Naah, det gas ;)

LOL - okay I admit, jeg har set den før... :));)

men ja...lad os ikke hænge os i fortiden...:)