Design kørekort til mario

  • Halløj. Jeg har en god ven hvis dreng fylder 5 på lørdag, knægten har de sidste par dage spillet en del Mario Kart - og er helt vild med det, og efterhånden alt for god til at vi gider spille med ham :crazyeyes: . Det kunne være rigtig fedt at give ham et kørekort til Mario-kart i A6 format eller alm. kørekortstørrelse - selvfølgelig med plads til et billede af ham.


    Så jeg vil høre om en af jer har lyst til at bruge jeres photoshop/gimp skills til at lave et kort som jeg kan printe ud, laminere og give ham sammen med hans gave på lørdag.
    Det må meget gerne kunne foldes således at der vil komme grafik/billeder af Mario/Luigi osv på begge sider og så ellers være plads til et standart pasbillede.


    Knægten hedder Thomas T. Pedersen og er født 06.03.05 hvilket der også meget gerne skulle stå på kortet.



    Håber i vil hjælpe og kan forstå hvad jeg mener, ellers må i lige sige til ;)



    på forhånd tak :rules:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

    Rettet en gang, sidst af Fruitloop ().

  • Ja dem fandt jeg også - men jeg kan ikke lave dem om så der bare står knægtens navn og fødselsdag + et billede af ham. Men fine er de, så kan nogen lave et der ligner lidt, ville det være superfedt.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Her har du et hurtigt bud - jeg havde lige et kvarters pause og kedede mig. :cheers:


    Det er som bare en hurtig skabelon, som snildt kan ændres efter behov. :)


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/032010/driverslicense.JPG]

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • AAaaarhh hvor er de fede.... :clap: tusind tak - det bliver knægten bare SÅ glad for :9xo - kan jeg lokke jer til at lave en bagside oveni :roller:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

    Rettet en gang, sidst af Fruitloop ().

  • Tror bare jeg lader Fusz overtage her - hans Photoshop kung-fu er tydeligtvis bedre end min :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Tror bare jeg lader Fusz overtage her - hans Photoshop kung-fu er tydeligtvis bedre end min :9xo



    Jeg synes nu ikke dit eksempel er helt tabt bag en vogn ;)

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
    Hurtigt forsøg.
    A6 størrelse


    Super nice det der, vil bare lige gøre opmærksom på at jeg tror det skal bukkes på midten som et gammelt kørekort så måske skulle du flytte logoet lidt til højre. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Super nice det der, vil bare lige gøre opmærksom på at jeg tror det skal bukkes på midten som et gammelt kørekort så måske skulle du flytte logoet lidt til højre. =)


    Det er fint nok. jeg har en omgang A6 lommer til at laminere med og de er sgu lidt trælse at folde så det vil være fint med for- og bagside i A&

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu




  • Fedt !! tusind tak for hjælpen :9xo Jeg er sikker på at der er en lille dreng der bliver helt elektrisk når han finder et brev fra Mario i postkassen med et kørekort i.



    :rules:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Held og lykke med foretagenet - men pas på. Det kunne jo være at hans næste store ønske bliver en ATV, en stor mark og bananklaser nok til at gøre en diktator misundelig....åh ja - og skildpadder :T

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |


  • Jeg er glad for du kunne bruge det. :D
    Vil du evt. have .psd filerne?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ


    Jeg er glad for du kunne bruge det. :D
    Vil du evt. have .psd filerne?


    Narjh jeg hiver dem bare ud fra Imageshack i morgen på Job, og tilpasser størrelsen så de passer til lamineringslommen - det skal sgu nok gå. Jeg har lavet en konvelut og et lille brev med meget "officielle" Mariovandmærker, og frimærker så han skal sgu nok blive glad den bette :9xo

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fruitloop


    Narjh jeg hiver dem bare ud fra Imageshack i morgen på Job, og tilpasser størrelsen så de passer til lamineringslommen - det skal sgu nok gå. Jeg har lavet en konvelut og et lille brev med meget "officielle" Mariovandmærker, og frimærker så han skal sgu nok blive glad den bette :9xo


    Lyder godt, han bliver sikkert helt vild. :D

  • Tja det er jo alligevel noget tid siden, men vi kom til fødselsdag og havde lagt kortet + lille brev i en "mario-kuvert" - det smed vi så i postkassen inden vi gik ind.
    Knægten fik en anden lille gave og vi fik de obligatoriske boller og kagemand mm.
    Senere på dagen sagde vi at vi lige havde set en lille tyk mand med rødt tøj putte noget i postkassen - det var han totalt ligeglad med, han havde aaaalt for travlt med at lege med sine nye legesager.
    Laangt om længe fik vi lokket ham ud til postkassen, og så tog fanden ved ham :crazyeyes: - han hoppede rundt og fablede om Mario og åbnede hoppende konvelutten - og så var reaktionen både Wooooooooouuuuw og seeeeejt osv. osv og så drønede han ellers rundt i hele hytten og brugte kortet som "rat". Det var bare et kæmpe hit :9xo - det er sgu fedt at små ting kan gøre så meget glæde.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fruitloop
    Tja det er jo alligevel noget tid siden, men vi kom til fødselsdag og havde lagt kortet + lille brev i en "mario-kuvert" - det smed vi så i postkassen inden vi gik ind.
    Knægten fik en anden lille gave og vi fik de obligatoriske boller og kagemand mm.
    Senere på dagen sagde vi at vi lige havde set en lille tyk mand med rødt tøj putte noget i postkassen - det var han totalt ligeglad med, han havde aaaalt for travlt med at lege med sine nye legesager.
    Laangt om længe fik vi lokket ham ud til postkassen, og så tog fanden ved ham :crazyeyes: - han hoppede rundt og fablede om Mario og åbnede hoppende konvelutten - og så var reaktionen både Wooooooooouuuuw og seeeeejt osv. osv og så drønede han ellers rundt i hele hytten og brugte kortet som "rat". Det var bare et kæmpe hit :9xo - det er sgu fedt at små ting kan gøre så meget glæde.


    Det er sq kun dejligt at høre sådan noget :)...


    Og må da tilslutte mig andre, super idé :)