Så udkommer BF Bad Company 2 snart xD

• Hvor mange sidder og venter lige så spændt som mig :D?

Elskede simpelhen beta versionen, glæder mig utrolig til at se hvad de har ændret fra beta og se om de har ændret nogle af de små fejl :)

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

• Singleplayerkampagnen har været ude et par dage på diverse piratsider. Har kigget en bekendt over nakken som har hentet det og må indrømme at jeg er imponeret over gameplay og grafik i det - kan dog ikke kommentere plottet og dets kvalitet da jeg ikke spillede etteren, men den første mission er dog rét sci-fi såvidt jeg kan forstå :crazyeyes:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Har lige siddet små 2 timer på samme server,ingen probs,synes det kører en smule bedre end betaen,grafikken er ikke noget specielt synes jeg,lidt ala mw2,så flot nok.Desværre virker de 6 unlocks fra preorder ikke hos mig endnu,men kan se rundtomkring det ikke er helt unormalt,btw købte mit i ea store.
    :cheers:

• For os der har bestilt hos ea kan man spille sp nu, mp kommer først i aften kl 12 og venter spændt :)

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af dasjap
    For os der har bestilt hos ea kan man spille sp nu, mp kommer først i aften kl 12 og venter spændt :)

Hvis du læser indlægget lige over dit kan du se mp har været i fuld gang siden igår :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af madz

Hvis du læser indlægget lige over dit kan du se mp har været i fuld gang siden igår :crazyeyes:

Jeps, men det er vist ikke helt officielt ;)

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Den må du så lige forklare ?

Ja at det ikke bliver frigivet officielt før kl 24 dd, hvis folk har spillet det før må det være en uofficiel udgivelse? Ihvertfald på pc.

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet en gang, sidst af dasjap ().

Oprindeligt indlæg af dasjap

Ja at det ikke bliver frigivet officielt før kl 24 dd, hvis folk har spillet det før må det være en uofficiel udgivelse? Ihvertfald på pc.

"må det være" eller også kan du ikke læse,nok nærmere det..For anden gang dasjap,KØBT PÅ EA STORE..
    At du ikke har kunne finde ud af at komme igang igår da det blev givet frit gør sgu ikke mig til pirat du..

"må det være" eller også kan du ikke læse,nok nærmere det..For anden gang dasjap,KØBT PÅ EA STORE..
    At du ikke har kunne finde ud af at komme igang igår da det blev givet frit gør sgu ikke mig til pirat du..

Har jeg da heller aldrig sagt, tag dig nu sammen og læs hvad jeg skriver, beskylder dig absolut for ingen ting. Kan ikke se hvorfor vi skal komme op at køre pga af det?

Forklar venligst hvordan du kan spille mp før alle os andre? Og dermed har jeg ikke sagt at du snyder og bedrager? Kan være der er en helt naturlig grund, og lad os høre hvilken?

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet en gang, sidst af dasjap ().

• Har sgu selv købt det på ea store og har ingen adgang til mp, forklar os venligst hvordan du har og du behøver ikke blive paranoid og tro det værste. Det var bare et ganske alm spørgsmål?

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Du skriver jo at jeg må ha en "ikke officiel udgivelse" for at spille mp,hvis vi kalder en spade for en spade insinuerer du jeg spiller en pirat udgivelse ! lad nu den ligge,hvis du har hentet spillet er det bare at gå i mp,logge ind,ha din kode parat,og du kan spille..din kode kan du hente ved at logge ind ved ea,og kigge dine ordrer igennem 8)
    Har stadig ikke adgang til d 6 unlocks,har læst man først får dem ved siden af,ved højere ranks..??

NB::Steam folket fik først adgang idag..

Ok ville lige ta en runde nu og kunne ikke finde servere,failed to connect to ea...var inde en halv times tid tidligere på aftenen;)

Du skriver jo at jeg må ha en "ikke officiel udgivelse" for at spille mp,hvis vi kalder en spade for en spade insinuerer du jeg spiller en pirat udgivelse ! lad nu den ligge,hvis du har hentet spillet er det bare at gå i mp,logge ind,ha din kode parat,og du kan spille..din kode kan du hente ved at logge ind ved ea,og kigge dine ordrer igennem 8)
    Har stadig ikke adgang til d 6 unlocks,har læst man først får dem ved siden af,ved højere ranks..??

NB::Steam folket fik først adgang idag..

Ok ville lige ta en runde nu og kunne ikke finde servere,failed to connect to ea...var inde en halv times tid tidligere på aftenen;)

Cool :9xo Har lige spillet et kort sekund og det ser lovenede ud, skal bare rå pisse så må lige komme ind senere:-)

Asus Rampage II Extreme
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Fatter virkeligt ikke hvorfor i bringer piratkopierne ind på banen. Som jeg skrev tidligere i tråden har de kun adgang til Singplayer pt. ;)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |