xbox 360 case

• hej tweakers :)

jeg har jo været så pisse heldig at vinde en xbox360 (mange tak :clap:) men så var det lige at jeg tænkte at jeg godt kunne tænke mig at få gjort et eller andet ved den :) for blæserne er et rent støjhelvede rent ud sagt...

så kunne egentlig godt tænke mig at få bygget den om, i et andet case måske med lidt vandkøl fordi man kan :razz:

jeg fandt denne kasse fra Lian Li men syntes godt nok den er lidt for voldsom til mig også var min tanke (og ja jeg har googlet som en tosse men fandt ikk noget ordenligt) om der var nogen som kendte andre producenter som har lavet et Xbox360 kabi eller noget andet :)

så kender i et sted hvor de har nogle lækre Xbox360 kabi'er så kast lige et link :)

• måske noget her inde
    http://www.chip-kolding.dk/shop/index.php?cPath=51_68

har købt der inde før men det var til min DSer

Men husk nu lige at, når det er åbnet er garantien væk.

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

Rettet en gang, sidst af Blackbrizz ().

• Du kan også tage et kig på Gametrain i England. De har et lidt større udvalg, og cases er delt og efter om de er HDMI versionen eller ej. :cheers:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• det for standard :razz:

har siddet og kigget lidt på dem som i linker til, men det slet ikk sådan noget jeg leder efter vil gerne have noget lidt ligesom det Lian Li kabi men bare ikk så stort, kassen skal være anderledes design end de almindelige lidt kedelige former...

• Nååååh. Overså vist den sidste del af din OP. Såvidt jeg kan læse mig til er Lian-Li's Mod kabinet det eneste "officielle" Xbox 360 kompatible kabinet, men du kan sikkert skære/bore et PC kabinet til at passe. Det er ca. MiniATX vil jeg gætte på (sidder og kigger på min egen som er åben pt.)

Hér kan du se et eksempel på et Lian Li kabinet som er vandkølet. http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=706659 - måske dét kan give dig et bedre overblik over hvordan den kommer til at se ud med sådan en fætter omkring :cheers:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• det ser sq meget cool ud meeeen, jeg ville nu foretrække noget mindre :)

jeg tror sq nok det ender med jeg findet et slags mediecenter kabinet og knalder den i :) så må vi se om mine cutting evner er gode nok til den tid :razz:

• Dét skulle heller ikke være så svært. Så forleden en Xbox der var smidt i et af de små flade Dell kabinetter. Han loddede boxens chassis fast i Dell kabinettet for at undgå at skulle måle og bore en masse op. :cheers:

Cyberduck