Zepto - Nyt bundkort

• Hey Guys :)

Ville høre om jeg kunne få lidt hjælp, da mit bundkort på min
    Zepto Mythos A15 åbenbart er "færdigt" ifølge en forretning der foretog en fejl diagnosticering.

Det jeg kunne bruge noget hjælp til er:

Kan man skaffe sådan et bundkort - hvis ja, hvad er prislejet?

Er der andre alternativer? kan det laves? andre bundkort der passer? osv osv.

Det ville være kanont, hvis jeg fik nogle gode svar :)

- Vil helst gerne frabede mig, at få de svar hvor folk bare skriver "smid computeren ud, et nyt bundkort er for dyrt". da jeg er studerende og dermed ikke har så mange penge + min zepto har været relativ dyr og kun er omkring 1 år gammel.

OBS: bundkortet skulle vidst hedde noget i stil med: AURA V.0.26-EC23 Rev.7 Bios Version A15H

- Hvis andre specifikationer skal bruges må i endelig sige til :)

På forhånd tak for hjælpen.

// abe

• Håber ikke det her hører under dårlige svar men...

Du siger den kun er ca. 1 år gammel.. Nu ved jeg godt Zepto er gået neden om og hjem, men det er stadig forhandleren der står med rma'en..

Så prøv da i første omgang med noget rma, hvis du er den fattige studerende som du siger :D Såfremt det ikke er en fejl/skade som du har pådraget den..

MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2

_TOOL - LATERALUS_

• Der er såvidt jeg kan huske kun RMA hos Zepto hvis du har købt en udvidet forsikring, hvilken er overtaget af et andet firma (Der er en af vores medlemmer der arbejder dér iirc)

Man kan jo ikke kræve RMA hos et firma som ikke længere eksisterer Lama. :)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• I know, det var nu mere forhandleren jeg mente, hvis den ikke er købt i Zepto butik..