Movie Quotes Quiz


  • Så har du sandsynligvis ikke set filmen, for ellers havde du gættet det nu.


    Quote

    Er det ikke en rigtig gammel film???


    Tjaaa, definer gammel. Den er da i farver, men ja rimelig gammel :))

  • Det eneste jeg ved om 50 æg, er at drengene fra jackass ville spise 50 æg, fordi de havde set det i en film...Måske den du taler om ? Havde jeg nu vist hvilken film de snakkede om, havde jeg været godt kørende ;)


    Lad mig lige tilføje at de ikke gennemførte ... omkring midtvejs begyndte de at brække sig :rolleyes: klamt 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af scully


    Så har du sandsynligvis ikke set filmen, får ellers havde du gættet det nu.



    Tjaaa, definer gammel. Den er da i farver, men ja rimelig gammel :))


    Har fundet ud af hvilken film det er, men må indrømme at jeg brugte google til denne her.


    Det er "Cool Hand Luke"


    Og ja det er en gammel film, da den er fra 1967


  • jeps :cheers: :clap:


    Og skam dig :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Squall
    Det eneste jeg ved om 50 æg, er at drengene fra jackass ville spise 50 æg, fordi de havde set det i en film...Måske den du taler om ? Havde jeg nu vist hvilken film de snakkede om, havde jeg været godt kørende ;)


    Lad mig lige tilføje at de ikke gennemførte ... omkring midtvejs begyndte de at brække sig :rolleyes: klamt 8o


    Jeps, det er fra den film ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Damn - film fra før jeg blev født, burde være ulovlige at quote he he- var helt blank på den her (og med god grund) 8o


    Det er da en klassiker den film ;) Og der skal være plads til klassikere.

  • Okay en ny quote:


    "Five thousand of my men are out there in the freezing mud. Three thousand of them are bloodied and cleaved. Two thousand will never leave this place. I will not believe they fought and died for nothing."


    En kanon film efter min mening :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pedro
    Okay en ny quote:


    "Five thousand of my men are out there in the freezing mud. Three thousand of them are bloodied and cleaved. Two thousand will never leave this place. I will not believe they fought and died for nothing."


    En kanon film efter min mening :))


    Eftersom det nok er den film jeg har set flest gange, må jeg vist helle byde på denne :) kunne det tænkes at være Maksimus - Russel Crowe fra Gladiator ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Squall


    Eftersom det nok er den film jeg har set flest gange, må jeg vist helle byde på denne :) kunne det tænkes at være Maksimus - Russel Crowe fra Gladiator ?


    Yeah my man!....fuldstændig rigtig :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Squall
    Havde en anelse af at jeg var på rette spor ;)


    Et qoute fra 2003's dårligste ungdoms-film-ting :


    Don't make me do crazy eyes :crazyeyes:


    Er lidt blank på denne....men måske kunne et til hint give lidt mere hjælp ;)

  • Begge gode bud - men vi skal over i en rigtig rigtig dårlig film.


    Filmen er fra 2002, men kom først til Danmark i 2003..


    DJ Qualls spiller hovedrollen :rolleyes:


    Anmelderne skrev "jeg vil hellere blive hjemme og banke hoved ind i væggen" Jeg lagde mærke til det i sin tid, og tænkte "den skal jeg ikke se" jeg så den så alligevel... :(