Hej
Hvad med en lille quiz, hvor jeg starter med et film-quote, når det bliver gættet, skal den næste komme med et nyt quote
"Were going streakin everyone - come on - were going down to the gymnasium"
Hej
Hvad med en lille quiz, hvor jeg starter med et film-quote, når det bliver gættet, skal den næste komme med et nyt quote
"Were going streakin everyone - come on - were going down to the gymnasium"
Will ferrell - Old School ? går ud fra det ikke er snyd at jeg så den sammen med dig i sidste uge
QuoteDon't be alarmed, we're negroes. We were wondering if we could borrow some brow sugar ?
QuoteOriginally posted by Squall
Will ferrell - Old School ? går ud fra det ikke er snyd at jeg så den sammen med dig i sidste uge
Martin Lawrence - Bad Boys 1
QuoteBut I have yet to obtain omnipresent supergalactic oneness!
Jim carrey - Ace Ventura - When Nature calls.
Skifter lige genre - ellers går det vist bare galt
QuoteA: What is happening ?
QuoteB: Do you want me to describe it to you ? or do you want me to get you a box ?
Burde være ligetil
Lidt hjælp: Samme film - samme scene
QuoteA: xxx I'm on 2 already
QuoteB: I'm on 17... 18...19
QuoteA: Arghh I'm not going to be outscored by a xxx
LOTR - Two towers - Gimli og Legolas
"you mothafucka - you cocksucker, motherfucker, shit fuck"
Kom nu i andre - I skal da også joine
Lidt hjælp :
En scandinavisk film
Hmmm, kan jeg sg ik lige gætte, men jeg har da en i min signatur
he he - du må jo først kommr med en når du har gættet
Lidt mere hjælp - sætningen bliver sagt ude i en skov og filmen er vidst lige færdig med at køre i biffen
Aner det ikke, men gætter Dogville eller Rembrandt :]
QuoteOriginally posted by scully
Aner det ikke, men gætter Dogville eller Rembrandt :]
sry - fra et naboland til os ? - handler om "ordensmagten" - nu er den vel også serveret ?
QuoteOriginally posted by Aerial
sry - fra et naboland til os ? - handler om "ordensmagten" - nu er den vel også serveret ?
Det skulle vel aldrig være Kops, den "nye" svenske film?
QuoteOriginally posted by engel
Det skulle vel aldrig være Kops, den "nye" svenske film?
weee
Hold kæft hvor jeg grinede da han skulle lege "robert de niro" og så og flippe skråt ude i skoven *G*
Nå men Engel -> Fire it up
" Tonight, you pukes will sleep with your rifles.
You will give your rifle a girl's name, because this is the only pussy you people are going to get. Your days of finger-banging ol' Mary Jane Rottencrotch through her pretty pink panties are over!
You're married to this piece. This weapon of iron and wood. And you will be faithful! "
Yeah...
QuoteOriginally posted by GrillRotten
" Tonight, you pukes will sleep with your rifles.
You will give your rifle a girl's name, because this is the only pussy you people are going to get. Your days of finger-banging ol' Mary Jane Rottencrotch through her pretty pink panties are over!
You're married to this piece. This weapon of iron and wood. And you will be faithful! "
Yeah...
Full Metal Jacket he he
" Don't you ever talk about my friends! You don't know any of my friends. You don't look at any of my friends. And you certainly wouldn't condescend to speak to any of my friends. So you just stick to the things you know: shopping, nail polish, your father's BMW, and your poor, rich drunk mother in the Caribbean. "
" And as far as being concerned about what's gonna happen when you and I walk down the hallways of school together, you can forget it cuz it's never gonna happen. Just bury your head in the sand and wait for your fucking prom. "
Yeah...
QuoteOriginally posted by GrillRotten
" Don't you ever talk about my friends! You don't know any of my friends. You don't look at any of my friends. And you certainly wouldn't condescend to speak to any of my friends. So you just stick to the things you know: shopping, nail polish, your father's BMW, and your poor, rich drunk mother in the Caribbean. "
Yeah...
uha - den skal jeg lige tænke nærmere over
Full Metal Jackethe he
Ja, den var nem.
uha - den skal jeg lige tænke nærmere over
Ungdomsfilm fra 80´erne...