snyd på cod:mw2

• hej rødder

ved i om der stadig bliver snydt i online modern warfare2, synes det er hurtigt at folk sommetider får nakket mig (ved godt at jeg ikke er den bedste, men så dårlig er jeg sgu heller ikke..gg) det er som om de kan se igennen vægge, og de skal bare sigte hen i mod mig, så får de headshoot....

I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

• Jeg har da været ude for et par enkelte der tydeligt brugte aimbots, og en enkelt mulig wallhacker - men det er blevet meget bedre.

Du kunne prøve Ninja perket, eller nogle af de andre "snige" perks, så du kan løbe rundt uden at folk enten hører dine fodtrin (nemt at finde folk med surround i ørene), minimap 'pings' eller via heartbeat scanneren. Personligt har jeg et større problem med de folk som har brugt tid på at lære den eksakte vinkel som et tube skal være i for at kunne ramme 3-5 lige efter spawn tværs over mappet - den bane med HQ'et i den nordlige ende, og "mannekin" shoppen er ofte offer for den slags metoder. :boxed:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• okay det sidste var så helt sort snak for mig;-)

I7 2600 sandy
    gigabyte h67m-ud2h
    corsair vx 550w
    4 gb geil ram
    zotac 8800gt amp
    samsung F1 1TB
    Western Digital Raptor 74Gb
    WD20ears 2 TB
    500gb mybook

Oprindeligt indlæg af bjarneboll
    okay det sidste var så helt sort snak for mig;-)

Også her, men lægger heller ikke mærke til så mange detaljer som andre nogen gange gør, jeg fræser bare frem og håber det bedste(tages med et gran salt).

Men oplever forholdsvis tit snyd, har også optaget et par stykker, men steam tager sig ikke af andmeldelser.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Hvilken del giver nul mening? hehehe

Nævnte tubing tværs over kortet - altså at skyde en granat med enten en launcher sat på en riffel eller med grenade launcher'en. Der er en portion spillere som har øvet sig i at skyde tværs over kortet fra spawn til spawn, med en tuber lige efter en runde starter - på hardcore eller S&D ryger en 3-5 spillere nemt med sådan et angreb. :boxed:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

Oprindeligt indlæg af Illanair
    Hvilken del giver nul mening? hehehe

Jeg forstod ihvertfald ikke hvilket map du hentydede til :P tactical knife er forresten også ret brugt.. Tror/ved bare ikke om det er snyd, gider ikke rigtigt whine over nogen nakker mig for sygt.. Så må man bare blive bedre til spillet ;)

Hvilken del giver nul mening? hehehe

Nævnte tubing tværs over kortet - altså at skyde en granat med enten en launcher sat på en riffel eller med grenade launcher'en. Der er en portion spillere som har øvet sig i at skyde tværs over kortet fra spawn til spawn, med en tuber lige efter en runde starter - på hardcore eller S&D ryger en 3-5 spillere nemt med sådan et angreb. :boxed:

Tror mere var dine detaljer, dem kan jeg slet ikke se for mig, men det er jo nok bare mig der ikke er så opmærksom på detaljerne :D

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Hehe nå ok. Kan ikke huske navnet på mappet. Det er den bane der ligner en by i mellemøsten. Den lidt større en med masser af lange gader og et par forretninger. Der er et stort "elevated" HQ, med sandsække.

Aaanyway, har været ude for en del at holdet der starter nordpå (ved sandsækkene) ofte sheller grenades ned på det andet spawn langs midten (hvor der bla. holder en tank imellem to bygninger), og fjerner adskillige spillere før de når ud af spawnet. :T

Cyberduck

Hehe nå ok. Kan ikke huske navnet på mappet. Det er den bane der ligner en by i mellemøsten. Den lidt større en med masser af lange gader og et par forretninger. Der er et stort "elevated" HQ, med sandsække.

Aaanyway, har været ude for en del at holdet der starter nordpå (ved sandsækkene) ofte sheller grenades ned på det andet spawn langs midten (hvor der bla. holder en tank imellem to bygninger), og fjerner adskillige spillere før de når ud af spawnet. :T

Invasion?

• ja jeg ved lige hvorfor en du mener Illanair.....men hvorfor har jeg aldrig spillet med dig ?

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
    PS3
    Wii

• Jeg går som HerrMansen i CoD. Spiller dog ikke så tit lige for tiden - har travlt med skolearbejde og den slags :roller:

Cyberduck

Oprindeligt indlæg af Ralle
    Hader også folk som tuder over man bruge Tuber.... Det er fucking en del af spillet.... :)

Ja det er det men nu er der mange forskellige måder at bruge den på ;)

Hvis folk bruger den en enkelt gang eller to så er jeg skide lige glad men hvis personen stortset altid dræber folk med den launcher granate så kan jeg sku godt forstå at nogle bliver sure.

• Bevares, den er utroligt nyttig når man skal rydde et fjendtligt HQ ud, men hvis hele holdet sender 2 granater ind sådan et sted, så er der jo ikke meget tilbage derinde - personligt syntes jeg at den er en smuuuule for effektiv, i forhold til resten af ens arsenal. :razz:

Cyberduck