Hey,en smule højere fps generalt,men vigtigst er den højere min fps,har for mit vedkommende gjort spillet mer "smooth" at være i,men husk det (også)er beta;)
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=315404
ATI 8.703 Beta,bedre i BFBC2
-
-
Oprindeligt indlæg af madz
Hey,en smule højere fps generalt,men vigtigst er den højere min fps,har for mit vedkommende gjort spillet mer "smooth" at være i,men husk det (også)er beta;)
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=315404Hold nu op med at en ældre driver virker bedre.
-
Det er jo bevist flere gange at ældre drivere virker bedre, så jeg kan virkeligt ikke se hvorfor du partout skal nedgøre hans indlæg.
-
Oprindeligt indlæg af Illanair
Det er jo bevist flere gange at ældre drivere virker bedre, så jeg kan virkeligt ikke se hvorfor du partout skal nedgøre hans indlæg.Fordi at det også er bevist endnu flere gange at det IKKE hjælper med ældre drivere... Og det ville da absolut også give nada mening....
-
Oprindeligt indlæg af Phoque
Fordi at det også er bevist endnu flere gange at det IKKE hjælper med ældre drivere... Og det ville da absolut også give nada mening....
Du har lidt at lære om driver strings hvis det er sådan du anskuer dem..
Er ikke den der poster drivere fordi jeg tror jeg har opdaget den nyeste nye build,poster udelukkende fordi jeg har gjort nogle positive erfaringer med denne driver og BFBC2,men har du et Ati kunne du jo prøve dem inden du -
Oprindeligt indlæg af madz
Du har lidt at lære om driver strings hvis det er sådan du anskuer dem..
Er ikke den der poster drivere fordi jeg tror jeg har opdaget den nyeste nye build,poster udelukkende fordi jeg har gjort nogle positive erfaringer med denne driver og BFBC2,men har du et Ati kunne du jo prøve dem inden duJeg har skam ATI, og har prøvet ældre drivers. Og hvad hjælper det? Ja grimmere grafik ingame, og bedre fps.. Så det er lidt "Win-Loose"..
-
HVIS du så også spiller BFBC2 pt kunne du jo prøve dem først,og så whine bagefter
Andre der har forsøgt sig ? Jeg kunne også i starten af en bane få seriøst fps drop til omk 20fps i ca et halvt minuts tid,både med officiel 10.1 og den første hotfix,det har disse også kureret..
-
Oprindeligt indlæg af Phoque
Hold nu op med at en ældre driver virker bedre.
Nu har jeg lige tjekket build nr på 10.1 beta fra rflair(8.703),10.2 whql(8.702) og 10.3 beta fra rflair(8.713),og Phoque,jeg har dig mistænkt for at tro den driver jeg poster er = Catalyst 8.7 !!! har du overhovedet gidet at kigge i linket ? Under allle omstædigheder er det noget gylle du skriver,for 8.703 var nyeste build da jeg oprettede indlægget
-
Min fejl!
Gad ikke og kigge på linket, da der stod 8.703.
Men en anden gang, så kunne det da være rart at der blev skrevet driverens navn istedet for catalyst versionen, det er jo normalt ikke den man går efter..
-
Altid kør med de nyeste drivere, de er altid optimeret til de nye spil, hvad skal man bruge 5 Fps ekstra til når man køre med 2x 5870 VaporX Muhahaha
-
Ford vi ikke alle har et 7i system med 4x SLI og en strømforsyning som kan forsyne et mindre uland med gadelys?