B: Defekt Mini PC i Odense

  • Hej Tweak


    I Odense har jeg denne defekte mini pc:


    Silverstone SUGO SG01Evolution (Sølv/Alu)
    Asus M2A-VM HDMI (Kan ikke få den til at vise billede)
    AMD Athlon 64 X2 4000+ (Med køler så den passer, ellers max 8cm højde til køler)
    2GB Kingston Ram
    20GB Disk (Der sidder noget værre bræs på, XP-PRO, 3DMark05, en formatering ville være på sin plads.
    DVD-Drev..
    510w Chill, Stille!
    Scythe Katana 2 (Følger med alligevel da jeg ikke kan bruge den, kun til am2)


    Bundkortet vil jeg tro er fejlen, den viser ikke billede og jeg tror at den er ristet.. Købte delene, fik den samlet, og så intet billede.. Fedt..


    Vil gerne bytte den for noget spændene hardware, ellers har jeg fået et bud på 700..


    Byttehandel kun Face-To-Face! :9xo

  • hmm... spændende hardware?


    hvad skulle det så lige være? er der noget specialt du leder efter? :roller:

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    hmm... spændende hardware?


    hvad skulle det så lige være? er der noget specialt du leder efter? :roller:


    :D det her kunne vel gå under spændende "hardware" ?? http://ekstrabladet.dk/nationen/article1305523.ece forudsat det er hunkøn self


    PS. sry for off topic ;) men havde lige set artiklen og synes den passer SÅ godt til et svar :$

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af martinta


    :D det her kunne vel gå under spændende "hardware" ?? http://ekstrabladet.dk/nationen/article1305523.ece forudsat det er hunkøn self


    PS. sry for off topic ;) men havde lige set artiklen og synes den passer SÅ godt til et svar :$


    hvem siger man skal være hunkøn? :boxed:


    arh, den var lidt lakrids :D


    balanovic: har alt muligt underligt skrammel til at ligge, det indbefatter bl.a. en gammel manual til en IBM System/36 mainframe og BASIC reference til den gamle IBM PC og en stak 8 tommer disketter:P


    derudover en god stak computere.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200