Mus til gaming søges

  • Du får da ikke en bedre mus end G9?

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Jeg har bestilt en G9, men lige nu har jeg en G5...


    Men er det ikke bare at købe en ny?

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

    Rettet en gang, sidst af MadsHilde ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af unforgiven08
    Jo det kunne jeg selvfølgelig... Men jeg vil lige se hvad folk har.. :)


    Ja ok, det kan jeg godt forstå. Glæder mig til at få min G9.
    Men vil da gerne af med min G5, men jeg synes der er lidt problemer med sensitivitets knapperne, som om der er lidt løs forbindelse. Har ikke været ude for at den skifter midt i det hele, men den kan godt gøre det når jeg starter et program op. Lidt underligt.

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde


    Ja ok, det kan jeg godt forstå. Glæder mig til at få min G9.
    Men vil da gerne af med min G5, men jeg synes der er lidt problemer med sensitivitets knapperne, som om der er lidt løs forbindelse. Har ikke været ude for at den skifter midt i det hele, men den kan godt gøre det når jeg starter et program op. Lidt underligt.


    Smid skidtet ud.. Tror sq ikke at jeg kommer til at holde af andre mus end G9... den er simpelthen for nice til FPS games.. :)


    Gurk -> Har ikk lige prøvet den der Logi G500... har du den selv?

  • Hader sådan at indtrænge men det skal måske lige nævnes at den kan fås ny for omkring 477 på edbpriser.dk :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af unforgiven08


    Smid skidtet ud.. Tror sq ikke at jeg kommer til at holde af andre mus end G9... den er simpelthen for nice til FPS games.. :)


    Gurk -> Har ikk lige prøvet den der Logi G500... har du den selv?


    Jeps.. jeg har haft Razer Deathadder, men den var for glat på siderne til mine fingre. så jeg måtte købe et grip sæt fra steelseries for at kunne bruge den. Men design og funktionaliteten i Logitech musene som mx510, mx518, G3, G5, G500 synes jeg helt klart er toppen over de andre mus jeg har prøvet. Men inden folk hagler mig ned.. det er jo som sagt "min mening :clap: " . G9 var ikke en mus for mig.. den var for firkantet og lå ikke godt i min hånd.


    så lige nu bruger jeg G500 til min gamer pc, G5 til min laptop, mx518 på jobbet :)

  • Er helt enig med dig Gurk. Prøvede en G9 som en af mine venner bare forguder, og jeg finder den simpelthen for "kort" til min hånd. Er mere til den "lange" type såsom Intellimouse.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gurk


    Jeps.. jeg har haft Razer Deathadder, men den var for glat på siderne til mine fingre. så jeg måtte købe et grip sæt fra steelseries for at kunne bruge den. Men design og funktionaliteten i Logitech musene som mx510, mx518, G3, G5, G500 synes jeg helt klart er toppen over de andre mus jeg har prøvet. Men inden folk hagler mig ned.. det er jo som sagt "min mening :clap: " . G9 var ikke en mus for mig.. den var for firkantet og lå ikke godt i min hånd.


    så lige nu bruger jeg G500 til min gamer pc, G5 til min laptop, mx518 på jobbet :)


    Tror sq ikke der er nogen der er ude på at hagle dig ned, er selv enig med at G9´ern er for firkantet, og klodset, men bruger nu ikke de grips der er med til det, og kommer nok aldrig til at bruge det. :)
    Før jeg havde G9´ern, havde jeg den klassiske mx518, men den gik så i stykker hvilket var rimelig nedern. Helt klart den bedste mus jeg havde prøvet før G9.. :)