hey all jeg er desværre kommet lidt for sent ud af starthullerne til og få en beta key til HON og ville supe gerne igang, hvis nogen har en ekstra og har lyst til at give den ud ville jeg være super taknemmelig for en key.
På Forhånd tak
hey all jeg er desværre kommet lidt for sent ud af starthullerne til og få en beta key til HON og ville supe gerne igang, hvis nogen har en ekstra og har lyst til at give den ud ville jeg være super taknemmelig for en key.
På Forhånd tak
alle beta testers af dette spil har lige fået 3 nye invites.. så mon ikke vi kan finde nogle flere der vil spille spillet?
En rigtig god start ville være at skrive en email addresse så vi kan invitere dig
QuoteOprindeligt indlæg af Illanair
En rigtig god start ville være at skrive en email addresse så vi kan invitere dig
true
jeg kom for sent ud og ville virkelig godt have en HoN beta key min email er Xantem@live.dk
QuoteOprindeligt indlæg af Xantem
jeg kom for sent ud og ville virkelig godt have en HoN beta key min email er Xantem@live.dk
Af en eller anden grund har ikke lyst til sy "spilde" mine invites på en "fremmede". Sorry.
Hej jeg vil meget gerne i gang med at spille HoN, men kan ikke finde nogen beta key. Nogle af mine venner spiller også HoN så det ville være dejligt hvis i kunne hjælpe mig med at få en, så jeg kan spille sammen med mine venner
- Min email er: Marlicous@hotmail.com
Hey Har også været alt for sent ude med hensyn til at få en beta key, mange af mine venner spiller HON så håber virkelig der nogen der kan hjælpe med med at skaffe en min Email er Martin_lustrup@hotmail.com. på forhånd tak.
hey hvordan får man fat i en Beta Key
Hej folkens, jeg var også en anelse langsomt ude tilsyneladene, er det muligt der er nogle der kan smide et invite / sende en beta key til den herlige DoTa Klon på følgende e-mail, så ville jeg virkelig blive taknemmelig,
Tak på forhånd hvis det kan lade sig gøre
Hej jeg fandt ud af at HoN eksisterede en smule for sent og alle beta keys var væk :(. Ville være super nice hvis en kunne sende en key til min mail. Jeg vil super gerne prøve det her spil da jeg har spillet dota i over 2 år, elsker det.
Mange tak på forhånd
Lige et heads up til de folk der har skrevet fornyligt.
I skal nok ikke regne med af må en nøgle smidt i nakken. Jeg har personligt brugt alle mine nøgler på venner og et par udvalgte her på forumet, og at dømme efter den manglende respons er der nok ikke (mange) andre der sender flere. Det hér er jo ikke en gavebod
Har 5 beta keys hvis der er nogle som vil have, bare send en PM med email
Kan måske skaffe flere kan lige finde ud af det, hvis der er mangel
Vil meget gerne have en Beta Key.
Muligt at få en af dig sveske?
Har desværre ikke flere keys, men skal nok skrive hvis jeg får flere
jeg har som tidligere nævnt ikke gidet give nogle keys til new commers som kun kommer på tweak.dk for at få en key..
musti4300@hotmail.com
plz kan du være sød og sende mig en Heroes of newearth beta key
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
jeg har som tidligere nævnt ikke gidet give nogle keys til new commers som kun kommer på tweak.dk for at få en key..
Jeg har det på samme måde...
Stadig nogen som har keys tilbage? så er jeg godt nok intra har ledt i flere dage efter keys men uden held
min mail er : Krille_krogh@hotmail.com på forhånd tak..
hvis nogle har en key tilovers så please send