COD MW2 - Hvem spiller vi imod?

• Hey

Jeg og en kammerat er kommet til at snakke om, hvem vi egentlig spiller imod når vi spiller Call of duty modern warfare 2. Spiller vi kun mod folk med PC når vi selv sidder med PC, eller gamer vi også mod dem med PS3 og Xbox? Eller er det hele adskilt fra platform til platform?

~D

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af FonZi
    Hey

Jeg og en kammerat er kommet til at snakke om, hvem vi egentlig spiller imod når vi spiller Call of duty modern warfare 2. Spiller vi kun mod folk med PC når vi selv sidder med PC, eller gamer vi også mod dem med PS3 og Xbox? Eller er det hele adskilt fra platform til platform?

~D

Vi spiller pc mod pc osv, længere er den desværre ikke :))

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af fredek
    Da vi har et tastatur og en mus og de har en controller ville vi også have fordelen :)

Det er vel smag og behag? Har hørt flere der mener de er mindst ligeså gode, hvis ikke bedre med en controller end med mus... Jeg er helt klart en "mussemand", men det er jo ikke alle der har det sådan

• Du skulle næsten se hvor meget spillet holder dem i hånden på konsollerne. De kan jo ikke bevæge deres pointer på samme måde som os. ;)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Jeg ville gerne tage kampen op mod jer med mus..
    Er sikker på jeg kan mindst lige så meget med min Xbox controller.
    Det med Mus vs. Controller er en gammel skrøne efter min mening..

Havde jeg købt spillet til PC ville jeg stadig bruge min Xbox controller.

• Det er umuligt at vende sig lige så hurtigt rundt, altså lave en 180'er med en controller som det er med en mus, men mindre man sætter sensitiviteten så højt op at det gør det umligt at sigte. De fleste konsol FPS spil har også en lille "aim assist" så folk der spiller på konsoller tror de er gode. Samtidig spiller de bedste CoD, BF2 og BF:BC2 spillere med mus selv om de spiller på konsol.

WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Er det ikke også noget med at der er Aim assist på 360 og PS3?

Jep, det var lige det jeg skrev :D

WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

• På konsoller er sidelæns bevægelser meget nemmere end op ned eller kombinationer - se bare på videoen her hvor sjældent folk bevæger sig langs Z aksen, for da ikke at nævne alle de spin/jump/instant random aim kills de får. Find lige en video fra PC udgaven hvor de leger akrobater. :crazyeyes:

http://www.youtube.com/watch?v=26KrrKXvzbI

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Er det ikke også noget med at der er Aim assist på 360 og PS3?

Og det er møgirriterende.. :)
    Det har man heldigvis muligheden for at slå fra.

Og ja, min sensitivity står nok noget højere end normalen..

Men vil til alle tider hellere spille på en controller med en med mus..

Kan da sagtens følge med i de spil jeg har spillet på PC mod andre som jo så
    nok spiller med mus.

Har dog ikke prøvet MW2 på PC endnu, men det kan da ikke være så forskelligt fra
    andre skydespil.