Har læst den igennem, men skal indrømme at der er lidt tungt
i7 920 OC?
-
-
Hvis du kan engelsk så kig her en gang. http://www.overclock.net/intel…w-overclock-i7-920-a.html Ellers google oc I7 920 og du finder en hulens masse, du kan evt skrive dit mb navn med i søgningen.
-
Jeg kan snildt boote ved 1,15V.. Men kører jeg Prime, så den gal..
Har nu kørt Prime en lille times tid ved 1,265V, og det kører.. Alt under laver blå skærm efter et kvarters tid.
Så de 1.0V du har kørt ved, er vidst kun så du lige kommer ind i Windows.. Kan ikke tro du kan køre Prime ved så lav en spænding. -
Oprindeligt indlæg af urbananen
Jeg kan snildt boote ved 1,15V.. Men kører jeg Prime, så den gal..
Har nu kørt Prime en lille times tid ved 1,265V, og det kører.. Alt under laver blå skærm efter et kvarters tid.
Så de 1.0V du har kørt ved, er vidst kun så du lige kommer ind i Windows.. Kan ikke tro du kan køre Prime ved så lav en spænding.Er det mig du tænker på?
Jeg skal gerne starte en prime95 og lade den gøre og så tage et screenshot så du kan se detHer er eventuelt en anden tråd hvor du kan se at andre også har held med at få den så langt ned
I7 @ 1.00V -
Oprindeligt indlæg af kilimanjaro
Er det mig du tænker på?
Jeg skal gerne starte en prime95 og lade den gøre og så tage et screenshot så du kan se detHer er eventuelt en anden tråd hvor du kan se at andre også har held med at få den så langt ned
I7 @ 1.00VAh, sorry, har blandet 2 post's kan jeg se.
Troede Dasjap kørte 4.0Ghz ved 1.0V.
Jeg bootede min ved 3,95Ghz på 1,15V.. Men 20 sekunder i Prime, og så var der blå skærm.