Hp Pavilion Harddisk fejl??

  • hey alle sammen har et problem med en hp pavilion dv 6000 bærbar jeg håber i kan hjælpe med at løse..


    i windows der fryser den lige pludselig og har lagt mærke til at harddisken stopper med at arbejde som om den faktisk fryser fuldstændigt... men kan godt bladre i mellem de vinduer jeg har åben men overførsler osv jeg har gang i stopper..


    så hjar jeg kørt en disk scanning på d drev i windows der frøs den også harddisken stoppede fuldstændig med at arbejde..


    nu er jeg så i gang med en scanning på c drev den tog rigtig lang tid på 15 procent hvor den stadig kørte men nu står den stille igen altså dioden til harddisken viser ikke den arbejder...


    1) er det en defekt harddisk eller kan der være andet som bundkort der er brændt af??


    2) har også lige bestilt et nyt batteri til den da den fra 100% til 28% hvor den slukker går kun omkring små 10 min ved alm brug.. ville lige nævne det da det måske har noget med hinanden at gøre. er batteriet defekt eller er der noget andet galt?


    den er 3 år gammel med jævnligt brug hver dag i hjemmet..


    PS) KØRTE LIGE EN HARDDISK TEST I BIOS DEN SIGER #10009- REPLACE HARD DISK
    SÅ ER DET SIKKERT BARE EN NY DISK ELLER KAN DER STADIG VÆRE ANDET GALT??



    mvh kristian

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

    Rettet 2 gange, sidst af basseger ().