Superbowl XLIV

Oprindeligt indlæg af Phoque
    Hvem vinder?

Jeg holder fuldstændig med Colts, og er da også sikker på at de vinder!

indtil videre har manning i hvert fald gjort et godt stykke arbejde... tror også på en coltsejr. hvis saints skal vinde, skal de i hvert fald tage sig sammen.

Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Efter den Saints start her i anden halvleg, kan man jo ikke gøre andet end holde med Saints :)

det tør siges :) men fuck det var også et afgørende interception af porter :)

• Kæft det var flot at se den på TV3+HD.
    Bliver altså dejligt når flere og flere kanaler begynder at sende tingene i HD.

Havde fra starten sags Saints vandt.

Meeen havde nu ikke troet det var Manning's upser-kast direkte til interseptions
    der skulle være det afgørende.

Men flot kamp.. HD, mere af det tak.

Oprindeligt indlæg af Helmer

indtil videre har manning i hvert fald gjort et godt stykke arbejde... tror også på en coltsejr. hvis saints skal vinde, skal de i hvert fald tage sig sammen.

Nu vil jeg nødigt sige haha, men HAHA :D

Nøj, et show Saints leverede!

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• kanon kamp vil jeg sige :)

tilfreds med at det blev Saints der vandt

Men kære Viasat, kan i ikke tage jer sammen næste gang i skal lave sådan noget tak. En ting var at de sandsynligvis brugte en ADSL til at sende deres kommentator lyd hjem, andet.... køb nogle ordentlige mikrofoner der ikke tager sidemandens lyd med ind tak, det ekko var til at blive idiot af nogle gange.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af dkwolf
    kanon kamp vil jeg sige :)

tilfreds med at det blev Saints der vandt

Men kære Viasat, kan i ikke tage jer sammen næste gang i skal lave sådan noget tak. En ting var at de sandsynligvis brugte en ADSL til at sende deres kommentator lyd hjem, andet.... køb nogle ordentlige mikrofoner der ikke tager sidemandens lyd med ind tak, det ekko var til at blive idiot af nogle gange.

Hehe, lyden var godt nok ringe da!

Men en kanon kamp, og ærgeligt at Colts ikke gik hele vejen :) Satme også en skam at Freeney's fod
    ikke ville være med :(

Holdkæft han er irriterende at høre på ham "fedthåret" der! AD! Jeg vil sgu have Bubba tilbage!

• Jeg lader tvivlen komme dig til gode, og tror det er en joke det der.
    Hvordan kan nogen - uanset alder, køn og kendskab til nfl - synes at Bubba er bedre end nogen som helst anden NFL vært?
    Ikke at jeg bryder mig vitterligt meget om nogen af dem (dog var jeg svært glad for Levysohn dengang jeg ikke fangede spillet), men Bubba var simpelthen den dummeste at høre på - og hans udskiftning med Tommy er det bedste TV3+ har gjort i mange år !

Og her, lidt efter SB, sidder jeg stadig og er sur over Saints vandt.. Saints spiller amerikansk fodbold på den nedern måde. De smadrer QB så snart de kan komme til det (og nej - det er ikke bare almindelig sacks), de er oftest glade for den voldelige løsning og så prøver de stadigvæk at bruge en katastrofe der skete for 5 år siden til at skabe medlidenhed med dem.... Typisk amerikansk!