hey..en af jer tweakers der ved hvad for en driver der er bedst at køre med i spil til et ti4200? skal jeg bare bruge den nyeste?
-
-
Nej du skal endelig ikke bruge den nyeste jeg bruger selv en 42.82 og den er jeg rimelig tilfreds med
-
well jeg bruger lige nu 44.03 med DX9b det virker også fint i de fleste spil, "CoD" og "NFS:U" køre fint.. , men hvis jeg spiller et gammelt spil som "Formel1 99-02" hakker det for sygt...forstår jeg ik helt
-
Jeg vil også anbefale 44.03, men jeg har dog oplevet at forceware driverne er bedre til nogen af de nyere spil. Og mens 44.03 giver bedste score i 3dmark2001 så er de anderledes i aduamark03, der giver de nye forceware drivere klart bedre resultat, så jeg vil sige at det med den bedste driver komme lidt an på hvilke spil man bruger mest.
-
hummm
jeg vil dog IKKE anbefale 44.03 da nvidia har lavet fusk med denne så programmer som 3d mark kørte bedre
mit gamle ti 4200 kørte bedst med 43.51...og nej 44.03 og op efter får du kun problemer med da dit kort ikke understøtter dx9
-
bruger den nyeste syntes den har pønere billede end de gamle
bruger 4X.XX til benchmark