Snowpark 8000

• hejsa folken var lige inde i byen idag og tage et par skud af nogle boardere :-)

[Blocked Image: http://farm3.static.flickr.com/2711/4329611183_cca6d9884e.jpg]

[Blocked Image: http://farm5.static.flickr.com/4036/4330340102_1a51a150a2.jpg]

[Blocked Image: http://farm5.static.flickr.com/4005/4330341282_3747f8e306.jpg]

[Blocked Image: http://farm3.static.flickr.com/2783/4330338110_813acd525c.jpg]

det er mit første forsøg på sports fotografi.
    så smid lige en kritik hvis i magter det...

det er planlagt at det blir liggende indtil marts så der burde være go mulighed for at få nogle gode billeder der inde..

hygge vh dwmc

• Jeg kan ikke se dine billeder :(

Edit: Nu virker de :-)

Lækre billeder :9xo

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

Rettet en gang, sidst af betaboy ().

• sådan en fætter har jeg desværre ikke.. det er dog kun økonomien der bestemmer der...
    men jeg smider nogle flere op når jeg har været der nede igen :D

regner med at mit sony kit objectiv er mere vid vinkel en den jeg havde med idag..
    så må jeg vel prøve mig frem..

der ligger nogle flere på min flickr stream.

vh dwmc

• Det første billede er rigtig fedt.. Resten er jeg ikke så vilde med, de er for meget i center og for langt væk.. der er ikke rigtig noget der fanger mit øje.. Men fedt initiativ :)

• Flotte billeder :9xo

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Det første er fedt. Måske du skulle prøve en længere lukketid, så at der er lidt bevægelse i billedet? Kunne være en fed effekt at have lidt "trails" på de boards. :9xo

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• tja jeg kan godt se hvad du mener meeen, det bliver svært at få til at se godt ud (uden en ordentlig flash) kunne jeg forestille mig.

så skulle det være noget med at ha en flash der udløses lige i slutningen af billedet. hvis jeg havde det kamera jeg gerne ville have ville jeg lave noget som det her.
    billede link

tak for kritikken ellers :_)

vh dwmc

• Nå du fotograferer sne skal du passe meget på din eksponering. Alle dine billeder her er en del under eksponeret. Baggrunden er også en del rodet. Hvis ikke baggrunden er god så prøv og kom tættere på dine motiver.

Tænk også over din blænde og brug den mod baggrunden.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• jeg må indrømme at jeg syns det er svært at få en kort eksponering og samtidig lys nok med mit a350, uden at der kommer enormt meget støj på billedet.
    Edit:"kan dog ikke lige forklare hvorfor jeg ikke bruget en højere iso end 100"

jeg mener at jeg brugte laveste blænde/ f nummer på dem her for at få¨så meget lys ind som mulig.

nogle gode pointers what??

• Som det første få styr på din eksponering. Dine billeder her er vel ca. en blænde underbelyst så det skal du sørge for at fikse når du skyder billederne.

Stedet her giver dig måske ikke meget at arbejde med som baggrund men prøv stadig at gå rundt om motivet og find ud af hvor du kan isolere det.

Sørg for der ikke er tusind ting i baggrund, især bag ved personen på snowboardet.

Jeg har ikke selv kæmpe erfaring med dette har faktisk kun lige skudt den slags i en time her i weekenden...

• '

hvor har du været henne ?

Oprindeligt indlæg af Helmer

'

hvor har du været henne ?

Bare lige et lille smut i Sverige.