Utydelig "Linie" Ned Af Skærmen?

• Hej.
    Jeg har lige installeret Windows 7 på min computer men har fået et problem.
    Der er en utydelig lodret linje fra omkring 2-3 centimeter tyk mids på skærmen og vidst også 2 til højre og venstre, også lodret.
    Hvordan kan det være?
    Der er ikke nogen forskel på hardwaren eller instillingerne fra mit gamle OS.

Gik fra XP til Windows 7 64 bit

http://img689.imageshack.us/img689/5303/blurrylinehelp.png

-Frederik

• Så er det nok min skærm den er gal med...

Edit: Prøvede lige at trykke på nogle knapper på skærmen og jeg tror jeg trykkede på en eller anden form for autokalibrerings-knap. Linjen er i hvert fald væk :) Føler mig sgu lidt dum nu...

• Kan være det er kablet den er gal med. Prøv evt. at sætte skærm/kabel til en anden maskine/skærm og se om det hjælper - hvis du har muligheden altså :crazyeyes:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Oprindeligt indlæg af fredek
    Så er det nok min skærm den er gal med...

Edit: Prøvede lige at trykke på nogle knapper på skærmen og jeg tror jeg trykkede på en eller anden form for autokalibrerings-knap. Linjen er i hvert fald væk :) Føler mig sgu lidt dum nu...

Kan ikke helt se hvordan software skulle medføre en streg ned ad skærmen :P Men godt du fik det fikset :D

Kunne, som Illanair siger, bare være stikket. Det kunne endda måske bare have været løst eller sådan noget.

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB