Hey, jeg har før set 1 film på min blu-ray(ps3), det var dog der hjemme på mit lille samsung tv 32", der var ingen problemer.
Jeg har taget min ps3 med til hos mine forældre hvor de sidder med et 40" samsung tv, fullhd osv osv..
Og her der opdagede jeg efter at have set 40 min af Transformers 2, så begyndte den at hakke, eller billedet og lyd stopper men det er som om den kører videre..
Nu gør den det ved hvilken som helst blu-ray film + den gør det hele Non stop!
Det er ulideligt..
nogen der har oplevet noget? jeg kan ikke finde ud af hva jeg skal søge efter på google for at finde noget..
Nogen gange blinker den også lige med lidt lilla og grønne streger..

PS3 blu-ray film - Lagger!
-
-
Er det den nye slim PS3 (eller hvad de kalder den) eller er det den lidt ældre?
Jeg går ud fra det hele kører over HDMI!??
-
Kan det være varmen?? Står den meget indelukket??
Syntes da at jeg har hørt om ps3 og varmeproblemer..
-
Oprindeligt indlæg af Overgaard
Er det den nye slim PS3 (eller hvad de kalder den) eller er det den lidt ældre?Jeg går ud fra det hele kører over HDMI!??
jeg kører ps3 slim 160gb med HDMI, der står på et gulvtæppe næsten midt ude på gulvet.. så tror næppe det er et varme problem.
Det jeg lige umiddelbart kan komme i tanke om kan være at det er fordi den sidder i "siden" af tv'et og ikke i de 3 main stik. Jeg ved ikke om den i siden kører med en mindre båndbredde ind de andre??
-
prøv at skifte stik....
Mit tv. får nogen gange også spasme, og begynder at vise lilla og grønne streger.... men det hjælper så at slukke og tænde det igen......
Det kan også være kablet der ikke er afskærmet godt nok, hvis der feks er mange andre elektriske apperater tændt.....
-
Oprindeligt indlæg af Humlegrib
prøv at skifte stik....Mit tv. får nogen gange også spasme, og begynder at vise lilla og grønne streger.... men det hjælper så at slukke og tænde det igen......
Det kan også være kablet der ikke er afskærmet godt nok, hvis der feks er mange andre elektriske apperater tændt.....
det er et meget standart hdmi i kabel. men jeg vil lige prøve i et andet HDMI stik.. men det hjalp ikke at slukke tv'et, det forsøgt jeg, og jeg forsøgt enda og tjekke cd'en, + at holde den slukket i 30 min før kører den igen.. no good..
Jeg forsøger lige med stikket bagi og ser om det hjælper -
Er det samme sted hver gang eller er det forskellige steder i filmen ? det kan jo være selve disken den er gal med....
prøv evt. men en anden film
-
Der kommer nok hug til mig, men det kan også være kablet. Som mange nok så i fjernsynet er der ikke forskel på kvaliteten af det billede der løber gennem et HDMI kabel. Om det er det billigste l*** eller det fedeste Van Den Hul - billedet er det samme. Det de bare ikke tjekkede på TV (og som mange ikke tænker på) er at der går andet end billede og lyd gennem et sådan kabel.Der løber et kommunikations signal, der bl.a. håndhæver copyright rettigheder og sørger for at man ikke brænder produktene af, som det kan ske med et alm DVI stik. Køber man et billig kabel (eller bruger det der følger med) er de ledere underbetydende, og prioteres dermed meget lavt. Dvs at de ikke er lavet af godt kobber, som de burde, men af et andet (langt værre - ved dog ikke hvad) metal, der gør der kan ske udfald.
Det er for de fleste korte kabler ikke så stort et problem, men kommer man op i længde (3-5m og derover) vil det for de fleste blive et stort problem. Det kan være problemet - men ikke sikker. Jeg går ud fra du har et meget kort kabel på...
-
Oprindeligt indlæg af Overgaard
Der kommer nok hug til mig, men det kan også være kablet. Som mange nok så i fjernsynet er der ikke forskel på kvaliteten af det billede der løber gennem et HDMI kabel. Om det er det billigste l*** eller det fedeste Van Den Hul - billedet er det samme. Det de bare ikke tjekkede på TV (og som mange ikke tænker på) er at der går andet end billede og lyd gennem et sådan kabel.Der løber et kommunikations signal, der bl.a. håndhæver copyright rettigheder og sørger for at man ikke brænder produktene af, som det kan ske med et alm DVI stik. Køber man et billig kabel (eller bruger det der følger med) er de ledere underbetydende, og prioteres dermed meget lavt. Dvs at de ikke er lavet af godt kobber, som de burde, men af et andet (langt værre - ved dog ikke hvad) metal, der gør der kan ske udfald.Det er for de fleste korte kabler ikke så stort et problem, men kommer man op i længde (3-5m og derover) vil det for de fleste blive et stort problem. Det kan være problemet - men ikke sikker. Jeg går ud fra du har et meget kort kabel på...
er helt enig om der er forskel på kablerne
jeg har nu pakket mine forældres blu-ray afspiller ud, og der var INGEN problemer med at afspille filmne på den. men der bliver også brugt et kabel til 500 kr, og ikke et til 150 fra bilka
jeg prøver først lige at sætte ps3 bagi en af hdmi stikne og ser, ellers prøver jeg det andet kabel.. -
okay, lyder fornuftigt.....
og du har jo selvfølgelig opdateret din ps3 med den nyeste firmware ?
-
Oprindeligt indlæg af Humlegrib
okay, lyder fornuftigt.....og du har jo selvfølgelig opdateret din ps3 med den nyeste firmware ?
jo da.. men nu har jeg konkluderet jeg ikke engang kan spille på den.. så jeg gætter på det er laseren der er ved at stå af.. så nu ringer jeg til supporten i morgen og hører dem hva der skal ske!og de bare giver mig en ny eller hva..
-
Husk at opdatere din PS3, da den bl.a. opdatere BD-profil. Konsoler med ældre BD-Profiler kan have problemer med nye blu-ray diske.
-
Oprindeligt indlæg af betaboy
Husk at opdatere din PS3, da den bl.a. opdatere BD-profil. Konsoler med ældre BD-Profiler kan have problemer med nye blu-ray diske.den er fuldt up to date. Den er sendt til rep hos elgiganten. Det sagde Sony også til mig.
-
Gut