Har lige bladret igennem Føtex's reklameavis, de har et Canon eos 1000D kit (hus,m. linse) på tilbud til 2999,- Jeg overvejer meget kraftigt at bevæge mig i Føtex efter et på mandag - er det ikke et ok køb til prisen ??

Canon eos1000D god pris ???
-
-
Tja, billigste på edbpriser.dk er 3177kr for samme sæt så det er da en fin pris
Om kameraet er for dig ved jeg ikke, har ihvertfald hørt det skulle være et fint begynder DSLR.
-
Jeg har efterhånden læst en del artikler og tests af det kamera, og tror det rammer mit behov ret godt. Jeg leder ikke efter et prof. kamera, men det skal heller ikke være noget bras ;). Kan jeg til dette kamera bruge min fars aflagte canon-linser fra den analoge tidsalder ?
-
hvis din fars gamle er mef auto fous så burde de kunne passe på et eos 1000d
-
Hvis objektiverne er af typen EF eller EF-S kan de bruges hvis det er af typen FD kan de desværre ikke. Hvis de er ældre end 1987 kan du formodentlig ikke bruges.
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Hvis objektiverne er af typen EF eller EF-S kan de bruges hvis det er af typen FD kan de desværre ikke. Hvis de er ældre end 1987 kan du formodentlig ikke bruges.Jeg tror desværre de er ældre end det, så det må jeg nok skyde en hvid pil efter. Det gør nu heller ikke ,det helt store, selvom det da havde været smart med lidt genbrug.
-
Nu bliver jeg lige nysgerrig her.. Hvor nyt er 1000D modellen? Og kan standard linsen godt bruges i et års tid, inden man går ud og køber noget bedre?
Tænker på om det er godt nok til at hamle op med "resten" af kameraet eller om man simpelthen bliver tvunget til at anskaffe sig noget bedre, for at få nogle ordentlige billeder..
Er det et køtilbud eller kan os normale mennesker, der ikke lige kan stå klar 15 minutter før åbningstid, alligevel godt få fat i det?
-
Jeg købte selv kameraet i sommer, og jeg har på ingen måde fortrudt. Jeg har selv kun kit objektivet, og det fungere fint til midt behov.
Jeg gav 2999 kr. dengang.
Men hold øje med elgiganten, de havde for lidt siden et tilbud, hvor man fik en taske og et SD-kort med, til en lille mer pris.
Modellen kom vist i starten af 2008 (hæng mig ikke op på noget).
MVH
Lasse N. -
Det er ikke et kø-tilbud, jeg har flere gange set det i føtex/Bilka/elgiganten til samme pris, men har først nu, da vi skal have en unge, fået lokket min kone med på ideen
lyder godt at man kan klare sig med objektivet, og at det ikke bare skal skiftes med det vons
-
tillykke...
du skal nok blive glad for kameraet...og selvfølgelig er en unge også dejligt... men bare rolig du vil elske det når den sover igennem
tillykke her fra i hvert fald hehe -
Oprindeligt indlæg af dwmc
tillykke...
du skal nok blive glad for kameraet...og selvfølgelig er en unge også dejligt... men bare rolig du vil elske det når den sover igennem
tillykke her fra i hvert fald hehehehe tak