Hvorfor kan jeg ikke køre dette spil

• Har lige downloadet Torchlight men det hakker.

Spillets req er

The Minimum System Requirements For Torchlight:

Operating System: Windows 2000 or later
    Processor: 800 MHz or better
    Memory: 512 MB RAM or more
    Hard Drive: 400 MB free hard drive space
    Video Card (graphics): DirectX-compatible video card with at least 64MB of addressable memory (such as an ATI Radeon 7200, NVIDIA GeForce 2, or Intel GMA 950)
    Sound Card: DirectX Compatible
    Peripheral hardware: Keyboard and mouse

og min pc er

AMD Turion 2,0 mhz 64 mobile
    2,50 GB Ram
    Ati mobility radeon 1300 128 mb

Maskinen er lige blevet formateret.

• Har du prøvet at sætte grafikken i spillet et par takker nedaf? :)

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Q: What are the minimum system requirements?

A: The PC version will require Windows XP or later, x86-compatible 800MHz processor, 512MB of RAM, 400MB Hard Drive space, DirectX-compatible 3D graphics with at least 64MB of addressable memory (such as an ATI Radeon 7200, NVIDIA GeForce 2, or Intel GMA 950). An internet connection is required to activate your installation.

The requirements are so low, we are even able to play Torchlight on the netbooks around the office!

Taget fra deres hjemmeside.

OS minimum Windows XP

Har du defragmenteret din harddisk, hvis ikke så gør det kan gøre en forskel.

Men ellers så sæt grafik indstillingerne ned og se om det hjælper.

prøv det der står i dette link fra deres egen support forum.

http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=24&t=1313

Håber det hjælper :9xo

• Jeg kører xp. Men har nu fundet ud af, at det ikke er det eneste spil jeg har problemer med. Spillet kører fuldstændig gnidnigsløst i ca. 5 min hvor der herefter er en pause på 30 sek., hvor spillet hakker helt vildt og derefter kører fint igen, og sådan bliver det ved. Er måske begyndt, at frygte, at det er min blæser i min bærbar som er ved og stå af

Oprindeligt indlæg af Maol
    Jeg kører xp. Men har nu fundet ud af, at det ikke er det eneste spil jeg har problemer med. Spillet kører fuldstændig gnidnigsløst i ca. 5 min hvor der herefter er en pause på 30 sek., hvor spillet hakker helt vildt og derefter kører fint igen, og sådan bliver det ved. Er måske begyndt, at frygte, at det er min blæser i min bærbar som er ved og stå af

Ja, det lyder mere sandsynligt. Bærebare (de fleste af dem i hvert fald) er ikke specielt egnet til tunge grafiske opgaver. Selvom mange er bygget op omkring rimelig kraftig hardware, så er pladsmanglen skyld i at støv og varme kan give problemer.

Du kan evt støvsuge luftudtaget på din bærbare... så får du da suget det meste støv og nullermænd ud.

• prøve at hente programmet prime 95 og core temp, så kan du se om din cpu bliver meget varm under belastning. se efter temp på 60 grader og der over. hvis ikke køre din blæser fint.

køre begge programmer i 1 time skulle kunne køre det.

Tror ikke du er den eneste der har prøvet at spillet kan køre fint og hakke i 30 sekunder også køre fint igen.

Syntes at have set om problemet på torchlight hjemmeside.

det sidste du kan gøre er at se om der køre voldsomt mange baggrundsprogrammer, der kan tage kræfter fra din maskine og få spillet til at hakke.

Oprindeligt indlæg af Maol
    Kan se min computer ligger på ca. 90 grader når den bare står stille i windows og ikke laver noget... HVor meget vil en extern køler hjælpe på dette?

for lidt, tror den bedste løsning for dig er at få den renset, evt. gør som pulse skriver og lige støvsug de luftudgange der er på den og se om det hjælper.. nogle bærbare har også blæsere i bunden, hvis den har det så prøv at stil den op af en kant så den bliver løftet lidt fra bordpladen og se om det evt kan hjælpe lidt

//TM

The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his