Er der nogle der ved om det på nogle måder er muligt at få gamle spil som især Mortal Kombat Trilogy til at virke på win7 64? Ved godt det nok er lidt utænkeligt, men trænger bare til lidt nostalgi og Mortal Kombat var klart min favorit dengang.

Mortal kombat til win7?
-
-
Har en ps1 emulator med mortal kombat trilogy der virker i vista. ePSXe hedder den
-
Hmm, når jeg prøver at konfigurere programmet siger den jeg SKAL eje en ps1 før jeg kan bruge programmet...noget med noget bios og noget. What do I do?
-
Oprindeligt indlæg af MadsHilde
Har søgt lidt efter den og måske fundet den. Kan du forklare hvordan jeg får det til at virke, er helt ny med emulatore. Synes ikke jeg kan finde en til 64bit, men det er måske lige meget?Skal jeg ikke kunne sige.
Men du skal køre config'en der starter når du starter den op 1. gang (ellers starter du den bare under "config" i toppen af emulatoren.
tryk "Wizard Guide" og derefter "Config>>"
Så vælger du "scph1001 - USA (recommended)"
Pete's open gl er bare den.
så vælger du "P.E.Op.S. DSound driver 1.9"
også vælger du "ePSXe CDR WNT /W2k core 1.7.0."
Næste trin kan du configurere tasterne til hvad du selv vil have (på tastaturet self.)
Det skal siges at hvis du har en PS3 kan controlleren sagtens bruges.
You're doneHar du fået downloadet ROM'en? ellers kan jeg muligvis uploade en *HOST* TORRENT *HOST*
-
Ahh, det er måske den ROM jeg skal bruge før jeg kan konfigurere programmet. Den kan vel ikke fylde alverden, kan du ikke sende den som mail?
-
Du behøves ikke ROM'en for at konfigurere programmet. Desuden fylder Mortal Kombat Trilogy i downloadet tilstand 540mb, såveh. Det vil være nemmere at sende torrent'en.
-
Fik fixet problemet, men nu mangler jeg noget i min plugins folder, noget GPU halløj. Er igang med at se om jeg kan finde filen på nettet.
Kan du ikke lige tjekke hva filen hedder i din epsxe mappe i mappen der hedder plugins?
-
Lyder underligt. kan godt lide uploade min emulator den kører da.
gpu filen ligger i min -
Fandt den selv...nu er den konfigureret. Nu henter jeg lige MK Trilogy og så må vi se om jeg kan regne ud hvordan jeg kører skidtet.
-
Nah, det kniber sgu lidt. Vælger "file" i programmet. Finder mit cd image af spillet og kører det, men skærmen bliver bare sort og så kommer der et billede af en controller oppe i højre hjørne. Men der sker ikke mere.
-
Går ud fra du trykker Run ISO?
I så fald vælger du den rigtige (den store fil)?
Og hvor lang tid har du ventet? -
Jep, "run ISO" og vælger den store fil...der er kun 2. Har nok ventet omkring et minut eller halvandet.
Prøver at hente din emulator men der er rimelig tryk på lige nu så kan ikke hente den pt. -
Nu har jeg hentet din epsxe men der sker stadig det samme. Sort skærm med et billede i højre hjørne hvor der står multitab...måske du vil uploade din version af mortal kombat? Tvivler dog på det hjælper, mit system kan nok bare ikke finde ud af det...
-
SLET =)
-
Der er vist et eller andet galt med det link, filen fylder kun 43kb...
-
det er jo en torrent fil han har lagt ind til dig.. Hvis du henter den kan du åbne den med utorrent og så hente torrent-filen ned..
-
Nååh, den havde jeg ikke lige regnet ud...
-
Hvaaaa....diskution om ulovligheder plejer da at blive låst og folk advaret. Hvad sker der for mods for tiden?
Grunden til at ePSXe advarer dig om at du skal eje konsollen er at du ikke lovligt kan hente den BIOS fil der kræves for at køre spillene uden at gøre det manuelt med værktøj - at må og gøre er jo så to helt forskellige ting og BIOS filen er næsten altid medfølgende når man henter emulatorer fra andre steder end fra udviklerens side.