jeg tror at jeg har fundet en bug i frontpage (alle sammen) når man vælger at hente en hjemmeside ned med frontpage (de fleste gange stjæle andres værk) så har jeg fundet ud af det kopierer alt på ftp severen billeder, exe,zip altså ALT hehe

microsoft frontpage bug
-
-
He, he det må sq prøves.
-
give it a try
-
-
hehe så er det bare igang med at rippe en hjemmeside du for sQ alle billederne med
-
Aldrig fair at hente andres værk ...
Synes det er iorden hvis man skal bruge billeder eller filer fra siden... Så man slipper for at trykke download etc. på alle filer ..
Men at tage noget andre har kæmpet med at lave, det er ikke så pænt. Kommer an på om man bruger det direkte. Man kan godt tage ideen og lave lidt om på den. Eller bruge grafikken og lave om på den. Så han man jo ikke stjålet det direkte...
:chain:
Anyway, det er bare sådan jeg ser det på
-
self det er dårligt at man gør det jeg gør det ik jeg fandt ud at det ved at kigge efter bugs
fordi at hvis du kan hente alt på en server så må man jo kunne udnytte det på en måde sådan at du også kan uploade jo
-
Originally posted by mr_AcId_BuRN
self det er dårligt at man gør det jeg gør det ik jeg fandt ud at det ved at kigge efter bugsfordi at hvis du kan hente alt på en server så må man jo kunne udnytte det på en måde sådan at du også kan uploade jo
Ahh okay
-
:lame:
-
:camp:
:chain: :dots:
-
:camp:
:chain: :dots:
oh sure, what ?
-
æææh...nu har jeg ikke selv frontpage.....endnu....men hører den her tråd ikke hjemme i software og programmer? :]
-
Originally posted by Zigiro
æææh...nu har jeg ikke selv frontpage.....endnu....men hører den her tråd ikke hjemme i software og programmer? :]Hehe ... You got a point
-
han sagde :lame: héhe ej jeg gjorde det bare for sjov
-
han sagde :lame: héhe ej jeg gjorde det bare for sjovHmm okay, men du qoutede det nemlig ikke
-
sry
-
Kan ens ISP ikke lukke for forbindelsen hvis man kopierer hp's på den måde ? Eller er det "kun" ens webhotel? Mener at have læst.. Eller
-
aner det ikke jeg er også ligeglad for jeg har ikke tænkt mig at stjæle andres jeg ledte bare efter bugs og huller og fandt så det der