• hvordan sætter jeg mit billede fra bærbar over på fladskærm med hdmi. sådan jeg kan se film fra min bærbar over på fladskærm. og det er geforce grafikkort jeg har i min bærbar og så er det windows 7.

  • det burde være at sætte ledningen i og trykke på "fn" knappen nede ved space hvis du har den og så den F tast der står LCD på ved mig er det F8


    hold fn tasten nede og tryk evt en-to gange på f tasten, så skifter du imellem de skærn modes der er

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Hvis alle drivere / utilities er installeret, skal din Fn+LCD/TV knap virke.


    Har du sat fjernsynet på hdmi kanalen?
    Har du installeret rigtige grafikkortsdrivere?
    Ved du hdmi kablet er iorden?

  • hvad for nogen grafikkortdriverer skal jeg have installeret for at de er rigtige. og hvordan installerer jeg dem. og hvad for en knap er lcd/tv knappen på en bærbar medion computer. og det er jo windows 7.

  • Højre klik på Skrivebordet tryk på Nvidia Kontrol Panel --> Skærm --> Oprettet flere skærme derinde kan du trykke LCD TV'et af når den er sadt til og så klikke skærmen på bærbaren af.


    hvis det er en Philips LCD ska du bla. ind i Skift Opløsning og ændre Connector el. hva den hedder på dansk og aktiver lyd da alle Philips LCD TV hva jeg ved af kan fucke lidt op hvis man ska ha lyd med ud, og Philips i danmark kendte ik til den fejl, før jeg fortalte en i Kundeservice om det, fordi den Tekniker som ringede til mig, mente til sidste det var hele min computer det var galt med når mit 8800GT ik kunne tage lyd med ud igemmen DVI-->HDMI adapter fandt så senere løsning på Nvidia's side og gav dem ^^