Borderlands CO-OP

• Hey. Jeg hører så meget godt om CO-OP delen af borderlands. Men der står det foregår i splitscreen. Regner med at hvis man har to computeren kan lortet vel også spilles over lan men skal man så have 2 spil?

Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

Oprindeligt indlæg af Uldar
    Hey. Jeg hører så meget godt om CO-OP delen af borderlands. Men der står det foregår i splitscreen. Regner med at hvis man har to computeren kan lortet vel også spilles over lan men skal man så have 2 spil?

yep!! done it and its awesome!

• Spillet kører udmærket både i splitscreen. LAN og Online. Spillets eneste problem består i at quests/missioners progress er bestemt af hosten hver gang, så hvis en high level player hoster er alle andre låst ude fra at lave nogle quests (dårligt design really. Tænk bare på Diablo...) - Ja og så har spillet gigantiske problemer med at hoste da det kræver en meget åben router, port forwarding osv.. (hvilket leder tilbage til level problemet da jeg personligt sidder som den eneste i en 6mands gruppe der har mulighed for at skifte router settings og hoste).

Håber den væg af tekst kan bruges.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Det var lækkert. Bare et problem. Hvis man spiller over splitscreen sætter man så to mus til eller hvordan styrer spiller nr. 2 ?

Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Gainward GTX 275

G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

Det var lækkert. Bare et problem. Hvis man spiller over splitscreen sætter man så to mus til eller hvordan styrer spiller nr. 2 ?

tror ikke du kan splitscreen på en pc :S

• Så giver det mere mening :D Jeg ville spille det på pc hvis det endelig var :D

Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Gainward GTX 275

G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

Så giver det mere mening :D Jeg ville spille det på pc hvis det endelig var :D

det er vist kun på konsol, og det har jeg også prøvet.. men det fungere fint over LAN!!
    Ikke for at henvise til at snyde, men i kan nøjes med 1 spil hvis i bare skal spille lan, og så hente en crack (som ikke er ulovligt at gøre) og så bare spille med cd i den anden computer..

• Det skal da i den sammenhæng også lige nævnes at spillet ikke bruger CD-Keys så ovenstående gælder også for Internetspil - begge modes (inklusive Singleplayer) bruger iøvrigt samme characterliste, så du kan skifte imellem alle tre gnidningsfrit (udover quest problemet altså).

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |