Udskifte GFX i Toshiba Qosmio bærbar

  • Hej


    Nogen der ved om Toshiba Qosmio serien (muligvis G35-AV600) hører blandt de få bærbare hvor man kan skifte grafikkortet??


    Jeg har ikke kunne finde noget om det på Toshiba's hjemmeside, og tænkte at jeg ville spørge herinde inden jeg skriver til dem


    Pft.

  • og der er jo ikke frit valg på alle hylder hvis det kan lade sig gøre, udvalget er sædvanligvis ret begrænset......men asus lavede noget med eksternt gfx, lidt a la ekstern hdd...hovedproblemet er dog at interfacet er for langsomt med usb 2.0.....men når usb 3.0 bliver udbredt, kan det være vi ser noget ordentligt fra dem i den stil.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    og der er jo ikke frit valg på alle hylder hvis det kan lade sig gøre, udvalget er sædvanligvis ret begrænset......men asus lavede noget med eksternt gfx, lidt a la ekstern hdd...hovedproblemet er dog at interfacet er for langsomt med usb 2.0.....men når usb 3.0 bliver udbredt, kan det være vi ser noget ordentligt fra dem i den stil.


    Hehe :D http://www.asus.com/product.as…ytZpI6lGKd6XX8&templete=2

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Så vidt jeg ved så er grafikkortet onboard på den bærbar.


    Jeg har kun set dell/alienware bærbare hvor grafikkort kunne udskiftes


    Endeligt et brugbart svar ;) Godt nytår - tråden lukkes