Køb af ny bærbar

  • Hej


    Jeg leder efter en ny skole bærbar.


    Den skal kunne køre Visual Studio 2008 samt noget simpelt 3D (Jeg skal udvikle 2D og 3D spil)


    Der skal ikke være operativ system med.


    Den skal ikke være specielt tung (Jeg havde tidligere http://kortlink.dk/7abn der vejer 2,4 kg, så noget i den stil)


    Batteri tiden skal ligge omkring de 4-5 timer.


    Har i nogle forslag?


    Mvh

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

    Rettet en gang, sidst af Dumpen ().

  • Hvis du har været tilfreds med din T61 vil jeg kigge på noget T400 i samme størrelse (de har skåret noget af vægten fra T61 -> T400, evt. en S model som skulle være endnu tyndere og lettere. Optimalt ville jeg købe en dock og en stor skærm skærm hvis du sidder hjemme og laver noget...
    Alternativt kan du kigge på en X301 som også er en rigtig lækker PC desværre er den tilhørende dock kun USB og det kører ikke optimalt... Men hvis du er ligeglad med dock vil jeg helt sikkert se efter sådan en da den med sin 13" skærm er ret handi...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tecza
    Hvis du har været tilfreds med din T61 vil jeg kigge på noget T400 i samme størrelse (de har skåret noget af vægten fra T61 -> T400, evt. en S model som skulle være endnu tyndere og lettere. Optimalt ville jeg købe en dock og en stor skærm skærm hvis du sidder hjemme og laver noget...
    Alternativt kan du kigge på en X301 som også er en rigtig lækker PC desværre er den tilhørende dock kun USB og det kører ikke optimalt... Men hvis du er ligeglad med dock vil jeg helt sikkert se efter sådan en da den med sin 13" skærm er ret handi...


    Der hjemme har jeg en stationær som jeg bruger så det er ikke nødvendigt med hverken dock eller skærm :)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Jeg fik lige set på den og havde kun tænkt mig at bruge 7-8 tusinde :ohmy:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

    Rettet en gang, sidst af Dumpen ().