Hvilken mobil?

  • 3100 måske har lige prøvet den i skole idag den er da rimlig nice ikkke så mange funktioner men den har det grundlæggende og den er ikke "sløv"

  • Quote

    Originally posted by WalrosMcFisk
    Havde ikke set den var så gammel... men på den anden side, hvad mangler den i forhold til nutidens telefoner?


    Nokia 6600 er en revidering af den gamle Nokia 7650.


    Opdateringen indebærer bl.a.:


    -ny skærm (meget meget bedre)
    -mulighed for udvidelse af hukommelse med MMC-kort (Op til 256MB, hvis man køber dem i udlandet)
    -forbedret kamera
    -Kører Symbian 7,0 i modsætning til 7650 og Sx1 som begge kører Symbian 6,0
    -Bedre joystick
    -Bedre taster og ergonomi generelt
    -Bluetooth (Mega plus, hvis man har behovet for det)


    Det er lige umiddelbart hvad jeg kan komme på. Umiddelbart vil jeg sige at disse derfor også er 7650's mangler. Men det er selvfølgelig alt efter behov og pengepung ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Skal den bare være billig, kunne ringe og sende SMS ?... Så er Nokia 3210 jo et billigt valg... Den virker uden alt det "lir" som andre telefoner har.


    Dog så fortrækker jeg mine 3510i frem for min gamle 3210... :)) .... Kan jo godt li lidt lir... :))


    Kan kun sige det samme.
    Har lige skiftet min slidte 3310 ud med 1 3510i

  • Quote

    Originally posted by kaare5000


    Hvad med en Sony Ericsson T610 køster den ik omkring 1000 kr nu... :D


    Det håber jeg da ikke den gør - så har jeg tabt lidt penge.


    TDC prisen for nogle uger siden var 1500,- med psykopat-abbonnement og 2500,- uden ;)



  • Du skriver at skærmen er meget meget bedre. Betyder det at skærmen på 7650 ikke er særlig god, eller at skærmen på en 6600 er voldsomt meget god (også i forhold til andre telefoner)?.


    Så vidt som jeg lige har fået læst mig frem til, har 7650 bluetooth så den kan forbinde til PC, men ikke til headset. Er jeg helt galt på den ?(


    Hvad er forskellen på symbian 7.0 og symbian 6.0, og kan man opdatere det?


  • Skærmen på 7650 er udmærket, især telefonen alder taget i betragtning. Skærmen på N6600 er den bedste jeg nogensinde har set, ud af mange telefoner. Her mener jeg klarhed, belysning, farver osv.


    Nej, N7650 understøtter ikke BT headsets, så vidt jeg husker.


    Der er ikke den vilde forskel på Symbian 6&7, ihvertfald ikke noget man umiddelbart bemærker. Symbian 7,0 kan skinnes, dvs du kan selv lave themes osv til den (tjek f.eks. http://www.gsmschwantz.com/page.htm ).

  • Quote

    Originally posted by WalrosMcFisk
    Kommer skærmen op på højde med en N-Gage's?


    Skærmen har samme størrelse [176 x 208 pixels], så mit umiddelbare gæt ville være at det er den samme skærmen.

  • snup en nokia 6610, den er simpel, har en god størrelse og det man skal bruge + lidt ekstra...prisen på den ligger vist også lige omkring 1k, men det er godt givet ud!!