Hvilken mobil?

  • Ja det lyder vildt.
    Jeg har en søn som fik en siemens, som skulle bruges til arbejde, den skulle være den mest stærke man kunne få...
    Det måtte man sige, den blev sparket med smidt ud fra 1. sal og jeg ved ikke hvad de gjorde..
    Jeg sagde, det holder den sku ikke til, jo den holder til alt..
    En dag skulle han afprøve om man kunne smide den ned i et glas vand og så ringe til den....
    Det var grænsen...
    Boble boble, og så var den færdig....


    Ellers godt klaret..
    Man undres...!
    :tongue:


  • Sig til ham at han skal prøve og smøre printet ind i silikone .... og alle andre dele af elektronikken. Prøvede jeg engang med en extra telefon jeg havde.... Gæt hvad der skete når man ringede til den under vandet.... Den vibredede.... Voila.. Den vandtætte telefon er opfundet... *G*.... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Okey. Jeg har ALDRIG været en kæreste utro.... :)) .... Jeg lyver heller ALDRIG.... *G* :cheers:


    Har fortalt er jeg er en pateologisk løgner og hardcore nymfoman ikke ? *G* :crazyeyes:


    ha ha ;) *G*

  • Quote

    Originally posted by Bagekartoffel
    nu er der jo mange slag silicone, og det skal vel være den syrefrie, du mener, og så helst til "våderum" ik´.. :D


    Tja, hvis du ikke skal bruge telefonen begefter, så gør det ikke den store forskel hvilken slags det er. Tror ikke der er nogen der prøver sådan noget her for rent faktisk at tro at man kan tage den med på en dykkertur og så ringe til kæresten imens.... :))

  • Nej , det var nu nok heller ikke lige dykkerturen der var i mine tanker..
    Lige en fodnote..
    I mit arbejde skiller jeg adskillige telefoner ad, mange af dem har været en tur i "POTTEN", " den store telefon " tolietter har mange navne,,
    så alle ideer er velkommende..
    det siges ellers de er vandtætte... men ak... DET Er DE IKKE... :drink: