Spillet - hvor kan den købes?

• Hey hey

En af mine rigtig gode venner har snart fødselsdag og jeg kunne godt tænke mig, at give ham bogen "Spillet" af Neil Strauss som fødselsdagsgave. Problemet er bare, at bogen ser ud til at være udsolgt. Jeg har snakket med flere bogforhandlere, men det ser desværre ikke ud til, at nogen af dem har en kopi af bogen. Ville derfor lige høre, om der evt. er nogen her på Tweak, der har nogen forslag? :)
    Har prøvet at søge lidt på Google, men synes ikke rigtig jeg finder noget. Vil helst have den danske version, men hvis det absolut ikke kan lade sig gøre, så må jeg vel ty til den engelske.

Håber, at der er hjælp at hente her ;)

• Eeej, øv... missede åbenbart den på QXL :( Og ja, det er en rigtig god bog dalacian. Grunden til, at jeg hellere vil have den frem for hans to andre bøger er, at "Spillet" er mere som en roman og har rigtig gode pointer engang imellem.
    Inde på bogpriser.dk ser det også ud til, at det er udsolgt hos de forskellige forhandlere (Akademiskonline.dk, Saxo.dk osv). Mit bedste bud på nuværende tidspunkt er måske, at holde øje med QXL, DBA o.l. sider? Må det næsten være...

• amazon.co.uk? /.com

NB: Han er forfatter, og den kan bedst beskrives som "baseret på en sand historie", bare FYI.

P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

Rettet 2 gange, sidst af Yonzie ().

• Jeg kan prøve, at holde øje med Amazon, men det ser ikke rigtig ud til, at de har den danske version af bogen.
    Det ved jeg godt Yonzie, har selv læst bogen flere gange :)