Kan ikke se andres replays?

• Hey.

Har det problem, at jeg ikke kan se nogle replays i Warcraft 3 TFT.

Jeg kan godt se mine egne, men når jeg downloader nogen (Som skulle være med den nyeste version, ligesom jeg selv har) så går den ind i dem, og så står de der units bare stille.

Altså den loader fint, og kommer ind i dem, men så står de der workers bare stille. Man kan se at de faktisk spiller, når man læser hvad de der observers skriver, så det er ikke meningen. Og det sker ved alle replays jeg downloader. (Der står ikke noget om at de replays er en ældre version, så tror ikke det kan være på grund af det)

• Lyder mystisk. Du er hélt sikker på at du kører samme version som den der optog replayet? Ingen hacks, mods osv. osv. - kan andre se replays'ne uden problemer? Har du prøvet at hente filen igen? Kan ikke lige huske hvor godt Warcraft checker checksum på filer.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• Har prøvet mindst 10 replays, endda nogle som er uploadet idag eller for nogle dage siden.

Det mærkelige er jo som sagt, at den godt kan loade de replays, men units står bare stille. Den siger ikke noget med at versionen er forkert.

• har du prøvet at geninstallere Wc3? Tyder på en fejl fra din side af.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |