Skadesute besøg

  • av for satan pejsen 8o. Det enest alvorligt jeg har været ud for var at jeg var på vej skole på cykel og selfølgelig stod jeg op på den, lige med det samme kommer den klovn drønede på cykel forbi, så jeg slår forbremserne i og ryger af helvede til, knalder haen ned i asfaltet og lander på en komisk måde med mine arme, så begge to brækkede på samme sted :lame:, da jeg så skulle til lægen kunne de fandme ikke stoppe med at grine :finger: fuck dem hehe :)

  • Ikke for at være skadefro, men det er nu rart at se, at jeg ikke er den eneste, som kan være uheldig. ;)


    Ikke mere snak om skaderne fra mine 2 trafikuheld.
    Her er lige en enkelt historie af mange. ;)


    Da jeg var 11, havde jeg set Tarzan i tv og det skulle da lige prøves. Op i et poppeltræ på 8-10 meter og så ellers springe til det næste. Der var 20 træer på række. Det gik fint, indtil en gren jeg greb knækkede og så gik det ellers nedad. Pr. refleks greb jeg den ene gren efter den anden, som knækkede, landede for foden af træet med god fart på og rullede 5-6 meter ud i et tæt buskads af brændnælder. Det var sommer og jeg havde kun shorts på. Ak ja, endnu en tur på skadestuen. Det var smerte der ville noget. 8o

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    Fedt jeg møder på arbejde som jeg altid gør kl. 7... jeg finder en 10x40 kobber plade frem og skal til at skære den over, men jeg fik åbenbart ikke lagt den ordentlig på bordet.. og lortet skvatter ned på min fod, og rammer self. der hvor metallet i mine sikkerhedssko ikke er! og mig afsted til skadestuen efter lidt tid fordi jeg ikke kan gå... så nu er min fod i forbinding :) og jeg skal slappe af med min fod... Jeg siger bare :finger: hvis det ikke er gået over imorgen.. for der er det jo fredag og så SKAL man sgu ud og drikke Bajer i stor stil!



    Kender jeg godt??
    DA jeg havde forstuvet min ankel på skateboard måtte jeg ligge der hjemme i 3 dag før jeg kunne begynde at gå igen...