Hey Tweak
Er der et wow addon der gør sådan at man kan indtaste wow kordinater også bliver det vist på kortet ?
På forhånd tak
MVH gamlejesper
Hey Tweak
Er der et wow addon der gør sådan at man kan indtaste wow kordinater også bliver det vist på kortet ?
På forhånd tak
MVH gamlejesper
Dém er der nok af. Har du prøvet at tage et smut forbi...err...*tænke tænke* Cursegaming? Kan huske at der var et addon der hed noget ala Tom Tom Go. Det pegede med en pil mod Co-Ords du selv tastede ind eller fra fks. et quest manage addon.
QuoteOprindeligt indlæg af Illanair
Dém er der nok af. Har du prøvet at tage et smut forbi...err...*tænke tænke* Cursegaming? Kan huske at der var et addon der hed noget ala Tom Tom Go. Det pegede med en pil mod Co-Ords du selv tastede ind eller fra fks. et quest manage addon.
Så nu har jeg prøvet at installere Tom Tom men man kan ikke selv putte koordinater på Altså det jeg mener er at hvis der er en der giver en nogle koordinater, så vil jeg gerne kunne taste dem ind også få den vist på kortet, uden at jeg har været der i forvejen eller noget !
QuoteOprindeligt indlæg af Try-this
http://wow.curse.com/downloads…details/cartographer.aspx
Har prøvet det, men kan ikke finde ud af hvordan man SELV indtaster koordinater Please Help
Download carbonite, der har du quest tracker samt den viser dig vej
QuoteOprindeligt indlæg af exzos
Download carbonite, der har du quest tracker samt den viser dig vej
Kan man SELV indtaste korrdinater i det ?
Nej, forstår ikke hvorfor du vil taste koordinater ind? Har jeg godt nok aldrig haft brug for
Det er vel F.eks. hvis der er en der spørger: "Hvor er Emerald Dragonshrine"? Det er i Dragonblight, på xx.xx, så kan man taste dem ind i det addon, og så viser den en prik eller lign. der hvor det er.
Men jeg curser nu bare rundt med musen, der står jo osse på hvilke koordinater den peger. (bruger Mapster)
Brug dog questhelper hvis det er til queste? Mere simpelt kan det ikke blive..
bruger selv titan panel, og får jeg mappet frem så viser den kordinater hvor musen peger, ellers viser den hvor jeg står oppe i baren......men har ikke haft brug for at taste noget ind nogensinde.