Genopladelige batterier

  • Hej Tweakers,


    Jeg er blevet træt af at blive ruineret hver gang jeg skal skifte batterier, så nu har jeg besluttet mig for at investere i en ordentlig oplader og nogle gode genopladelige batterier. Problemet er dog bare at jeg synes at markedet for batterier er rimelig uoverskueligt, hvorfor jeg vil høre om der er nogen der har erfaringer med hvilke batterier der er gode.


    Jeg har besluttet mig for at købe en Ansmann Energy 8 proffesional, som tager de fleste batterier.


    Det jeg er på jagt efter, er nogle få batterier med høj mAh til de strøm krævende apparater - har indtil videre fundet nogle fra Arcas på 2950 mAh, og fra Ansmann på 2850 mAh. Tænker ikke at der vil være den store forskel på ydelsen her - så er der nogen der har erfaring med batterier fra Arcas? Der er nemlig ret stor prisforskel på de to mærker - og desuden yder Ansmann to års fuld garanti.


    De fleste af de nye batterier skal være hybrid batterier som f.eks. Sanyo Eneloop og Panasonic Infinium - gerne med så høj mAh som muligt. Jeg har desperat ledt efter tests som kunne gøre mig klogere på levetiden og ydelsen - men har ikke kunnet finde noget brugbart endnu - ikke engang i Tænks test fra sidste år. Jeg vil derfor høre om der er nogen der har erfaringer med forskellige mærker? Eller har kendskab til nogen der har testet en lang række af hybrid batterier. Tænker at der må være nogen som yder bedre end andre.


    Håber I kan hjælpe?


    MVh


    Christian

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

    Rettet en gang, sidst af The_Dude ().